20 Reacties
5 jaar geleden
Ben ik ook erg benieuwd naar. Wij zitten aan de Pepti. Morgen eerste koemelkallergie test maar ik heb het vermoeden dat de allergie dusdanig erg is dat zelfs de pepti niet voldoende is.
5 jaar geleden
Onze dochter had ongelooflijk veel krampjes met alle soorten melk welke werden aangeraden door de kinderarts
Werkelijk alles hebben we geprobeerd
Ze stopte niet met huilen en sliep in fases van 30 min tot een uur om vervolgens alleen maar te huilen
Nutramigen was ons een herademing !!
Al na 2 flessen merkten wij dat we een andere baby hadden
Rustig , geen krampjes en ze slaapt rustig
1 woord , zalig ❤️
5 jaar geleden
Ik vind het raar dat het zo ander is overal. Net naar de huisarts geweest omdat pepti niet genoeg werkt. Ik moet nu zelf 6 weken nutramigen gaan gebruiken en dan 1x gewone nutrilon, als hij daarop reageert moet ik terugkomen en schrijft hij verklaring dat het koemelkallergie is.. geen kinderarts aan te pss gekomen en zelf dus provocatietest 🤔
5 jaar geleden
Reactie op MommyD
En toen?? Want mijn zoon weigert pepti al 😅🤦🏻♀️
Toen hebben we gewone poeder geprobeerd omdat hij echt voeding nodig had en dit dronk hij in een keer leeg en heeft tot nu toe helemaal geen klachten meer! Ik heb wel eens gehoord, maar of het echt is weet ik niet dat ze het alleen drinken als ze het echt nodig hebben en dat dat dus ook kan omslaan weer terug en ze we gewone melk kunnen. Bij ons klopte dit iig wel
5 jaar geleden
Ook een hele onrustige baby met veel buikpijn, verstopping, veel huilen, rochelende ademhaling, huiduitslag en fles weigering. Eerst overgestapt op Pepti en een wereld van verschil. Helaas ging dit na een week weer over naar hoe het daarvoor was. We hebben toen via de kinderarts Neocate gekregen. Hier mee waren alle klachten verdwenen en doet ze het super goed!
5 jaar geleden
Reactie op MilouG87
Ja een doorverwijzing gekregen via de huisarts. Heb je al pepti geprobeerd? ...
Ja klopt... maar blijft klachten houden zoals blijven persen (moeite), maar diarree, rochelende ademhaling, winderig, krampen, onrustig, overstrekken en onrustig drinken. Vandaag zei de huisarts nutramigen proberen
5 jaar geleden
Reactie op MommyD
Ja klopt... maar blijft klachten houden zoals blijven persen (moeite), maar ...
Wij hebben die overgeslagen en gelijk neocate gekregen van de kinderarts. Na de eerste flessen was ze zoveel rustiger maar na een week of 2 merkte we dat het ook voor haar darmen en ontlasting goed begon te werken. Het is zoeken maar als je eenmaal hebt gevonden wat werkt 🙏🏻