10 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar...

2 jaar geleden

Dutje overdag inkorten?

2 jaar geleden

Reactie op SGVS

Dutje overdag inkorten?
Hebben we een week lang gedaan tot 1.5 uur😔. Dat hielp niet echt. plus de problematiek is zo groot dat het me sterk lijkt dat al die dingen dan allemaal van dat half uurtje extra slaap afkomstig zijn?

2 jaar geleden

Ja ik zie het forum er ook mee vol staan, maarja ik denk dat ik graag toch een professional mee laat kijken ipv afwachten (ook aangezien we een rustige baby van bijna 5 mnd hebben die hij ook steeds wakker blert 's morgens om 5u en 's avonds..). Iedereen noemt zich tegenwoordig slaapcoach dus daarom ook de vraag naar een goede ervaring🤗.

2 jaar geleden

Reactie op FML

Hebben we een week lang gedaan tot 1.5 uur😔. Dat hielp niet echt. plus de ...
Dat is vaak wat ik van anderen hoor, wat heeft geholpen bij onrust in de nacht. Mijn dochter hoest, als ze verkouden is, ook de hele nacht door. Zou niet weten wat je daar aan kunt doen

2 jaar geleden

Reactie op FML

Ja ik zie het forum er ook mee vol staan, maarja ik denk dat ik graag toch ...
Ik hoor en zie veel goede dingen over 'slaaptipsvoorbabys.nl' Die doen ook veel online en telefonisch. Ze zitten ook op insta

2 jaar geleden

Als je een slaapcoach zoekt dan zou ik slaaptipsvoorbabys aanbevelen. Wij hadden een heel fijn digitaal consult (kan ook telefonisch zonder beeld). Dit was toen voor onze dochter van 14 maanden en na 2 dagen sliep ze goed met hun tips! Maar bij ons waren er toen andere slaapproblemen dus ik weet niet of ze in jullie situatie ook tips hebben? Zo'n consult duurt een uur. Vooraf vul je een intake lijst in, zodat ze jouw situatie al weten. Na 30 minuten wisten we al voldoende en hebben later nog de andere 30 minuten mogen inzetten voor ons 2e kindje. Succes!

2 jaar geleden

Misschien heel raar wat ik zeg.....ik heb een baby van 10 maanden en een peuter van net 2. Sinds ze bij elkaar op de kamer liggen slapen ze wonderbaarlijk goed tot 7,30-8.00. Misschien zou je het is kunnen proberen 💁🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op SGVS

Ik hoor en zie veel goede dingen over 'slaaptipsvoorbabys.nl' Die doen ook ...
Die volg ik ook inderdaad heel actief al een jaar, maar alle tips nemen we dus al mee voor zover bij hem van toepassing😭

2 jaar geleden

Mijn gouden slaapcoach tip is SnugglesandDreams! Super fijn team en denken heel goed met je mee. Ken nog niemand die geen succes had met hun. Veel sterkte!