25 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ook een buikband en geeft zeker verlichting. Ben er blij mee. Her kan wat meer en de pijnen zijn minder

5 jaar geleden

Ik heb zo'n band in het begin gedragen omwille van mijn werk en bandenpijn. Heb hem op Bol.com besteld en was/ben tevreden!

5 jaar geleden

Ik heb ook een buikband en geeft zeker verlichting. Ben er blij mee. Her ...
Welke raad je aan?

5 jaar geleden

Ik heb een elastische buikband bij prenetal gekocht... werkt fijn alleen voor mij nu niet ondersteunend genoeg meer. Denk dat als ik hem niet gebruikt had het nog erger zou zijn

5 jaar geleden

Het scheelt bij mij echt enorm als ik m wel gebruik. Vergeet m nog regelmatig, maar het helpt voor mij wel om die rugpijn en vooral zere/vermoeide buik te voorkomen. Juist als je al een kindje hebt (hier een lekkere actieve peuterpuber). Ik heb die van de prenatal, 30 euro ofzo. Absoluut de moeite waard en kan ook fijn zijn na de bevalling

5 jaar geleden

Ik ben 35 weken zwanger van mijn tweede en gebruik er momenteel één op advies van mijn fysiotherapeut. De band is van Super Ortho. Ongeveer 27 euro op bol.com. Ik vind hem heel fijn om te dragen als ik ga wandelen of stofzuigen oid. Het haalt de druk echt even van je buik af. Mijn fysio raadt wel aan de band niet de hele dag te dragen omdat je spieren anders "lui" kunnen worden. Succes!

5 jaar geleden

Zelf gebruik ik een speciale bekkenband op aanraden van mijn fysiotherapeut, omdat ik al een tijd met bekkenklachten en een van de buik helpt hij niet, maar ik merk wel dat doordat hij mijn rug en bekken steunt mijn buik ook minder zwaar lijkt.

5 jaar geleden

Ik heb er ook een, heel fijn ding al merk ik dat de kleine hem iets minder fijn vind, vooral als ik ga zitten gaat ze heel erg terug zitten duwen.. Daarom haal ik hem dan meteen eraf maar met lopen enz vind ik hem wel fijn. Al gebruik ik hem alleen als ik weet veel te moeten lopen om te voorkomen dat mijn spieren lui worden. Ik heb hem trouwens bij ali express besteld, en mijn vk heeft hem bekeken en goedgekeurd voor gebruik

5 jaar geleden

Ik heb al een hele lange tijd last van harde buiken, en werd nu toch geadviseerd om een buikband te proberen. Het werkt zeker wel, samen met nog meer rust pakken. Inderdaad vind de kleine het iets minder en als ik zit doe ik de band gelijk af. Geeft goede steun bij mij. De mijne komt van bol, simpele maar effectief.

5 jaar geleden

Ik heb er een mogen lenen van de verloskundige. Maar ik vind het afgrijselijk. Het hielp klein beetje tegen de bandenpijn, maar in ruil daarvoor kreeg ik zoveel lage rugpijn dat ik hem na drie dagen proberen afgedaan heb en ik hem terug gebracht heb.

5 jaar geleden

Ik heb er ook één, op zalando.nl gekocht voor 35 euro. Heb last van beken lage rug pijn, onderbuik. Tijdens lopen heb ik het zwaar. Sinds ik dit band ben heb ik minder last. Dit gebruik ik alleen als ik ga lopen of bezig ben ik de keuken etc.... Bij gaan liggen haal ik het af want de bb vindt het niet fijn.

5 jaar geleden

Ik heb er 1 besteld bij bol.com is ook voor bekkenklachten krijg hem deze week binnen hoop wel snel want zit bijna in me laatste 4weken 😅

5 jaar geleden

Ik doe denk ik wat fout als ik alle positieve reacties lees.. maar ik krijg alleen maar meer last van m’n onderbuik. Al heb ik dat ook al vanaf begin met zwangerschap broeken. Zit niet lekker bij mij en krijg nog meer pijn onderin m’n buik en gevoel alsof er een mes in m’n blaas steekt. Wanneer ik m af doe us die pijn direct de helft minder 😅

5 jaar geleden

Ik heb 2 verschillende eentje die je als broekje aan moet trekken zeg maar en een echte buikband ik vind het echt ondersteunend vooral met mijn lage rugpijn. Ik draag het elke dag als ik langer moet lopen of staan thuis draag ik 'm zo min mogelijk.

5 jaar geleden

Ik draag m nu sinds een week elke dag als ik beweeg en in avond af. Ben nu 35 weken. Het helpt mij wel erg tegen harde buiken en pijn in onder rug.

5 jaar geleden

Ik heb er geen maar het lijkt me wel heerlijk want nu houd ik sinds een week steeds mn buik vast tijdens het lopen ter ondersteuning. Voor die paar weken dat ik nog zwanger ben ga ik er denk ik geen aanschaffen. Die connectie met mijn buik bij het vasthouden vind ik ook wel heel fijn. Nu 35+4 weken zwanger.

5 jaar geleden

Ik heb last week gekort En werk niet Zo goed bij mij omdat mij buik te zwaar is En de band is altijd aan Open mischien was de kwaliteit niet goed , had via Facebook gezien En besteld

5 jaar geleden

Ik heb er 2. Eentje gewoon echt aantrekken over je hoofd en dan over je buik. En 1 met klittenband. Ik vind ze wel erg fijn vooral met slapen en als ik een jurkje aanheb eronder te doen.

5 jaar geleden

Reactie op Hycs

Welke raad je aan?
Ik heb er 1 besteld online voor m rug en buik. Echt super

5 jaar geleden

Ik ga elke dag een uurtje wandelen en merkte ook dat mijn buik op een gegeven moment heel zwaar werd. Ik heb onderstaande gekocht bij babydump voor 16,99. Voor tijdens het wandelen echt super. Alsof je met je arm je buik constant vasthoudt. Loopt een stuk comfortabeler.