13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het ook gekocht voor met name de stoelgang. Bij mijn baby geen verschil helaas...

3 jaar geleden

Wij zijn 3 weken gestart met Omneo, de reden was vele krampjes. Wij doen 50/50 omdat ik bang was dat de kleine meid anders misschien diarree zou krijgen en de overgang te groot zou zijn. Dit helpt zo goed dat we het eigenlijk op 50/50 hebben gehouden! Geen krampjes meer en een veel rustiger meisje:)

3 jaar geleden

Mijn dochtertje had meteen minder krampen. Ze had huildagen van 13 tot 23u en nu niks meer!:)

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook dik een maand de Omneo vanwege krampjes en obstipatie. Hij heeft even moeten wennen maar de krampjes zijn aanzienlijk minder geworden. De obstipatie helaas niet. Maar ik weet niet of dat echt aan de Omneo ligt. Hij heeft namelijk ook bijna 3 weken lang al Lactulose en zelfs dat helpt hem niet met zijn ontlasting. Dus wellicht is het niet helemaal goed vergelijkingsmateriaal..

3 jaar geleden

Bij mijn eerste gebruikt, wat een wereldspul! Maar dat kan natuurlijk bij iedere baby anders zijn. Hier kreeg ik er een heel blij kindje van, zag het echt met 24 uur veranderen. Mijn kindje kon helemaal niet meer poepen dus lag enorm te krijsen van de pijn.

3 jaar geleden

Super werkt het ze poept elke dag hoe langer je het gebruikt hoe beter het gaat werken

3 jaar geleden

Wij gebruiken het ook omdat Larsje niet goed kon kaka doen. En kreeg er ook krampjes van. Nu om de 2 dagen hebben we toch een volle pamper ipv om de 4-5dagen en de krampjes zijn heel wat minder. Ik merk wel op dat hij minder voldaan is na zn flesje. Hij heeft veel vlugger honger dan vroeger.

3 jaar geleden

Ik kreeg advies om johannes broodpitmeel 1 schepje in eten te doen en 10cc extra water in de fles en had hierdoor elke dag 5a6 luiers in 1 keer. Want ze kon op gegeven moment ook niet meer poepen. Heel zielig. Bij ons heeft het geholpen

3 jaar geleden

Ons dochter is nu 5 weken en krijgt 6x120ml per dag Omneo daar naast doe ze zeker 2x per dag stoelgang. Haar stoelgang heeft ook 2 kleuren, vaak aan de groene kant en ook geel. Af en toe heeft ze wel nog krampjes. Maar wat helpt. We doen dat wel heel uitzonderlijk. Beetje olijf olie op een oorstokje en dan zeker niet te diep ( alleen het witte gedeelde vn de oorstokje) in haar anusje en rond de anus. Dan komt alles der uit en nadien zie je haar helemaal opklaren.

3 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Ik kreeg advies om johannes broodpitmeel 1 schepje in eten te doen en 10cc ...
Johannes beoodpitmeel bij de omneo in?

3 jaar geleden

JBPM bij de Omneo is iets om wel mee uit te kijken. Het kan laxerend werken maar het zorgt ook regelmatig voor nog meer verstopping van de darmen en dat is denk ik wel het laatste wat je wilt.. Wij hebben het ook even geprobeerd, maar echt maar een klein beetje (niet eens een halve theelepel) maar het deed niks met zijn ontlasting. Wel werd het spugen er wat minder door

één maand geleden

Reactie op astridloïs

Wij zijn 3 weken gestart met Omneo, de reden was vele krampjes. Wij doen 50 ...
50/50 met andere pap dan?

3 dagen geleden

Reactie op Natacha369

50/50 met andere pap dan?
Ik volg even