8 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben ervaring met slaaptipsvoorbabys. We kregen na aanmelding een vragenlijst die we moesten invullen. Tijdens onze belafspraak merkte ik direct dat ze de vragenlijst goed had doorgenomen. Ze stelde aanvullende vragen en ze was goed op de hoogte van de situatie. We kregen nuttige tips en uitleg. Na de afspraak kregen we een samenvattende e-mail met daarin alles wat we hadden besproken. En een week na de afspraak stond de volgende om te evalueren hoe het gegaan is. Ook dat gesprek was weer goed. Ze nam alle tijd en luisterde geduldig en aandachtig. Dus ja, ik zou het zeker aanraden!
2 jaar geleden
Reactie op sella
En hoe ging/gaat het slapen na deze 2 afspraken ? Mijn kleine slaapt ook ni ...
Een heel stuk beter. We merkten al heel snel verandering gelukkig.
Maar de key is wel echt doorzetten en consequent zijn. Daar hebben ze ook tips voor.
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde. Ook wij zijn radeloos. Maar ik zie altijd dezelfde namen voorbij komen van slaapcoaches. Ergens heb ik zoiets van zijn ze echt zo goed of hoor je alleen de mama's waarbij het toevallig wel werkte.. ik heb al hun gidsen en ben heel consequent geweest en 0 resultaat.. we weten het gewoon niet meer. Al zoveel geld aan weggegooid in mijn ogen.
2 jaar geleden
Reactie op Jessicav899
Hier precies hetzelfde. Ook wij zijn radeloos. Maar ik zie altijd dezelfde ...
Ik had heel erg hetzelfde, ook ten einde raad en het is veel geld zo’n traject. Maar omdat dit echt ons laatste ding was wat we nog konden proberen en ik niet meer wist hoe verder, hebben we het toch maar gedaan. Natuurlijk is dat geen garantie dat het bij jullie ook zo zal werken. Maar ik ben nog iedere dag zo dankbaar en blij ermee.
Het fijne was dat je het traject de hele dag door en iedere dag met de coach overlegt en afstemt. Dat is natuurlijk toch anders als dat je alleen met de tips uit de gids aan de slag gaat en er niet naar je persoonlijke situatie en hoe het gaat gekeken wordt.
Ik denk dat als anderen slechte ervaringen ermee hadden ze het hier ook wel zouden delen? Ik deel juist mijn positieve ervaring omdat ik weet hoe ellendig en radeloos de situatie kan zijn en ik iedereen beter gun.
2 jaar geleden
Wij hebben een traject gevolgd bij Jet, haar bedrijfje heet Maansafari (jet@maansafari.nl)
Ze heeft zelf ook een kindje gehad met slaapproblemen, dus weet als geen ander hoe je als ouder met de handen in het haar kunt zitten. Onze slaapproblemen zijn opgelost dankzij haar 🙏🏻! Ze helpt je graag op een liefdevolle manier verder samen met je kindje, niet met harde methodes. Mocht ze geen tijd zelf hebben en de nood is hoog, dan weet zij ook collega-slaapcoaches die op liefdevolle wijze slaapproblemen met jullie samen kunnen aanpakken.
Hopelijk worden veel ouders en kindjes verder geholpen aan weer heerlijke slaap 😴!