Dag mamas
Ik ben me nu net toch even helemaal kapot geschrokken. Onze dochter is 18 maanden en aan echte acrobaat overal opklimmen en springen noem maar op. Nu legde ik ze in haar bedje zoals anders en haar bedje staat al op het laagste maar nu hoorde ik toch ne patat ik dacht die is met dr hoofdje tegen het bed aan gebotst ( doet ze vaker) maar het jammeren werd echt wenen en krijsen ik had zo iets dit klopt niet ik ren me naar haar kamertje toe en mevrouw staat naast haar bed. Hoe geen idee want ze kan op niets staan plus een slaapzak aan. In ieder geval mama is zich dood geschrokken en mijn dochter duidelijk overstuur gelukkig geen bloed ik kan ook geen bult op dr hoofd vinden en armen en benen bewegen doet ze gewoon dus denk niets gebroken. Ik ben dus bang dat ze dit dus weer gaat doen want met schrikken stopte ze niet onze dochter denkt van oh schrik maar vind daarna toch leuk doe het nog eens. Ze kent haar gevaren nog niet en is ook helemaal logisch maar wil dit toch niet nog een keer mee maken iemand tips wat te doen?
Alvast bedankt