Welke fietsstoeltjes hebben jullie en waarom heb je daarvoor gekozen? Normaal kijk ik altijd wat de consumentenbond zegt, maar die vergelijkt geen fietsstoeltjes meer.
Ik heb fietsstoeltjes van urban iki, ben er heel tevreden over. Voorzitje is makkelijk op de fiets te zetten, eraf te halen en te verplaatsen op n andere fiets. Achterzitje is fijn, zolang deze op je fiets zit, maar een stuk lastiger over te zetten op een andere fiets.
Ik heb ook de urban iki met scherm was een set combi 90 euro maar ben er super blij mee ik heb haar voor het eerst het stukje van 8 min naar gastouder gebracht
Wij zijn van plan de yepp mini te kopen .
Las hele goede recensies. Je kan er een windscherm bij kopen een kussentje voor op het handvat en losse adapter verkrijgbaar zodat je het zitje makkelijk op een andere fiets kan zetten
Wij hebben de Yepp mini. In de tijd dat het nog mocht in de winkel gekocht. Het zitje is veel zachter dan het harde plastic van andere fietsstoeltjes. Daar waren wij vooral blij mee aangezien die kleintjes nog best wel stuiteren op n fiets.
Ik heb de Yepp mini, en deze nu 3 dagen gebruikt en heel tevreden over. De kleine zit er goed in en het stoeltje heeft een fijn riempje om vast te zetten en los te maken, en ook met een bandje op de heupen. En, in ieder geval in combinatie met deze fiets, zit het stoeltje relatief dicht op het stuur wat dus veel beenruimte overlaat.