12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb fietsstoeltjes van urban iki, ben er heel tevreden over. Voorzitje is makkelijk op de fiets te zetten, eraf te halen en te verplaatsen op n andere fiets. Achterzitje is fijn, zolang deze op je fiets zit, maar een stuk lastiger over te zetten op een andere fiets.

4 jaar geleden

Ik heb ook de urban iki met scherm was een set combi 90 euro maar ben er super blij mee ik heb haar voor het eerst het stukje van 8 min naar gastouder gebracht
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij zijn van plan de yepp mini te kopen . Las hele goede recensies. Je kan er een windscherm bij kopen een kussentje voor op het handvat en losse adapter verkrijgbaar zodat je het zitje makkelijk op een andere fiets kan zetten

4 jaar geleden

Wij hebben de Yepp mini. In de tijd dat het nog mocht in de winkel gekocht. Het zitje is veel zachter dan het harde plastic van andere fietsstoeltjes. Daar waren wij vooral blij mee aangezien die kleintjes nog best wel stuiteren op n fiets.

4 jaar geleden

Wij hebben de urban iki, erg fijn stoeltje en gemakkelijk erop en eraf te halen. Ook fijn dat het windscherm uv bestendig is 😊

4 jaar geleden

Wij hebben deze en mijn zoontje van 8maanden zit er mooi in 🤩 bestaat in veel kleuren en ook met een windscherm!

4 jaar geleden

Reactie op mamaeline

Wij hebben deze en mijn zoontje van 8maanden zit er mooi in 🤩 bestaat in v ...
Deze hebben wij ook

4 jaar geleden

Dank voor de tips! Ik ga ze bekijken

4 jaar geleden

Ik heb de Yepp mini, en deze nu 3 dagen gebruikt en heel tevreden over. De kleine zit er goed in en het stoeltje heeft een fijn riempje om vast te zetten en los te maken, en ook met een bandje op de heupen. En, in ieder geval in combinatie met deze fiets, zit het stoeltje relatief dicht op het stuur wat dus veel beenruimte overlaat.

4 jaar geleden

Yepp mini. Vandaag voor het eerst getest. Super ding! 😁
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op LiCo

Ik heb de Yepp mini, en deze nu 3 dagen gebruikt en heel tevreden over. De ...
Oh, die ziet er stoer uit zeg!

4 jaar geleden

Reactie op Charmant

Yepp mini. Vandaag voor het eerst getest. Super ding! 😁
Mooi windscherm ook