Hi dames,
Daarstraks dit gezien 😔
Ben 6 a 7 weken zwanger. Volgende week donderdag mn eerste echo.
Moet ik mij zorgen maken???
Voel me ook nie zwanger, niet misselijk ed alleen wa moe...
Ben zo bang
Ik had dit ook en ook hele heftige buikkrampen erbij. Voelde mij ook totaal niet zwanger, maar ik heb nu wel gewoon een gezond kindje van 18 maanden. Mij is verteld Zolang er geen stolsels bij komen zitten het gewoon een bloeding kan zijn door de groei. Ik zal je niet al teveel zorgen maken♡
Ik heb dat ook gehad. Is inderdaad misschien innestelingsbloed. Maar voor je eigen gemoedsrust zou ik even naar de gynaecoloog bellen. Ik ben dan direct mogen gaan naar het ziekenhuis, waar ze me gerust konden stellen.
De bloedvaten liggen op het moment ook wat meer op de oppervlakte of beter doorbloed, weet even niet meer precies hoe of wat, maar dit is ook normaal na het vrijen in het begin van een zwangerschap.
Niet om je bang te maken, maar om voorzorg zou ik toch even contact opnemen. Ik had precies hetzelfde en daarna 2 dagen later menstruatiebloed wat uiteindelijk n miskraam is geweest helaas
Mijn voorgevoel zat juist... voel me niet zwanger en ben miskraam aan het doen 😭. Veel te veel bloed aan het verliezen maar vruchtje zit nog in baarmoeder.
Volgende week terug op controle dan weet ik hoe of wat