Hey allemaal, onze man heeft vandaag een vreemde kleur ontlasting. Het is groen als gras!! Meer mama’s dit gezien bij hun kleintje? Wat kan het zijn? Ik geef volledig bv en Sem is nu 15 weken oud..
Bedankt vast!
Heb je zelf iets groens gegeten? Of je zoontje heeft te snel losgelaten en alleen voormelk gedronken. Hou t in de gaten, maar waarschijnlijk wordt het snel weer dunne mosterd :p
Zo raar mijn dochter is 15 weken en vandaag net het zelfde ik moet morgen voor haar vaccinaties gaan zal het eens vragen. Wij geven wel flesvoeding door koemelkallergie.
Mijn zoontje heeft dit ook. Hij is nu 15 weken maar heeft dit al sinds we van borstvoeding naar neocate zijn overgeschakeld. Hij krijgt sinds 4dagen patatjes maar al heel de week worteltjes.
Pediater is ook op de hoogte en zegt dat dit geen probleem is.
Als je dit niet eerder hebt gehad, is het onwaarschijnlijk dat jouw baby alleen de voormelk gedronken heeft en niet het achterste vette melk. Hierdoor wordt de ontlasting groenig. Drinkt hij je borsten weer goed leeg en de ontlasting is weer mosterdgeel, dan is er niks aan de hand. Even de volgende poepluiers in de gaten houden.