17 Reacties

5 jaar geleden

Heb je zelf iets groens gegeten? Of je zoontje heeft te snel losgelaten en alleen voormelk gedronken. Hou t in de gaten, maar waarschijnlijk wordt het snel weer dunne mosterd :p

5 jaar geleden

Spinazie gegeten mama?

5 jaar geleden

Had dit ook een keertje, achteraf was dit een dag waarop hij heel vaak kwam en maar weinig dronk per keer. Gok ook op meer voormelk dan anders.

5 jaar geleden

Zo raar mijn dochter is 15 weken en vandaag net het zelfde ik moet morgen voor haar vaccinaties gaan zal het eens vragen. Wij geven wel flesvoeding door koemelkallergie.

5 jaar geleden

Toen ik dit had bleek mijn bv caloriearm te zijn en daardoor kreeg meneer zo’n kleur ontlasting

5 jaar geleden

Hier hadden wij het afgelopen dagen ook! Kan ook met een verkoudheid te maken hebben.. zij is nu verkouden geworden.

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook. Hij is nu 15 weken maar heeft dit al sinds we van borstvoeding naar neocate zijn overgeschakeld. Hij krijgt sinds 4dagen patatjes maar al heel de week worteltjes. Pediater is ook op de hoogte en zegt dat dit geen probleem is.

5 jaar geleden

Tandjespoep?? Ruikt het heeeel vies/zuur?

5 jaar geleden

Ons meisje kan deze kleur hebben wanneer ze last heeft van krampjes..

5 jaar geleden

Vaak is t een teken: last van de darmen. Te veel of te weinig voeding, veel krampjes?

5 jaar geleden

Heeft onze kleine van 15 weken ook sinds gister. Het begon eigenlijk nadat ze wat rijstebloem krijgt in haar fles.

5 jaar geleden

Reactie op kimmmmm

Toen ik dit had bleek mijn bv caloriearm te zijn en daardoor kreeg meneer z ...
Dit hoor ik wel eens! Hoe kom je erachter of het caloriearm is?

5 jaar geleden

Over voeding? Dat is wat mijn Kraamzorg altijd zei, als poep groen wordt dan overvoed

5 jaar geleden

Hier wel eens gehad als ze langer niet gepoept had. Dan was het ook groenig.

5 jaar geleden

Ik heb het ook eens gehad door de zinkzalf die ik op zijn billen smeerde. (mijn zoon heet ook Sem en is 15 weken hihi)

5 jaar geleden

Als je dit niet eerder hebt gehad, is het onwaarschijnlijk dat jouw baby alleen de voormelk gedronken heeft en niet het achterste vette melk. Hierdoor wordt de ontlasting groenig. Drinkt hij je borsten weer goed leeg en de ontlasting is weer mosterdgeel, dan is er niks aan de hand. Even de volgende poepluiers in de gaten houden.