24 Reacties

6 jaar geleden

Wij gingen normaal vetplantjes geven met op het potje een sticker met de naam. Maar nu met Corona gaan we ons geld daar niet aan uit geven. Pas als we babyborrel kunnen organiseren gaan we deze bestellen

6 jaar geleden

Eerder wilde wij iedereen een bedankje geven, dit zouden sterretjes met een gepersonaliseerd kaartje worden, deze hebben ze bij locomix.nl Alleen hebben wij nu besloten alleen peetoom, peettante, opa&oma en tante iets te geven, maar dan iets groters

6 jaar geleden

Wij gaan dit zelf maken en daar dan een envelopje aan met bloemzaadjes in en zijn naam op :)

6 jaar geleden

Ik heb suikerbonen, zelf gestekte plantjes, zelfgemaakte zeep en handcreme in kleine bruine zalfpotjes :)

6 jaar geleden

Ik heb deze bestelt en heb roze kersenzuurstokjes en roze zure ballen erin. Mooi lint eromheen en kaartje met de naam erop 😊 volgende week starten om te maken

6 jaar geleden

Ohh ik moet er niet aan denken. Ben vorig jaar september getrouwd en word weer gek als ik denk aan al die tijd die ik heb besteed aan de bedankjes 😅 En nu met corona zal er toch geen bezoek komen dus ik sla deze ronde over 😬

6 jaar geleden

Ik had als traktatie op school al van die flesjes gekocht met chocolade dragees voor erin. Nu blijkt dat ze niet mogen trakteren vanwege de corona, dus de kids helemaal teleurgesteld.

6 jaar geleden

Ik heb op dit moment geboorte koekjes, lijkt een beetje op een mini beschuit met muisjes. Nu heb ik van die organza zakjes besteld via Ali.... Moet nu nog even bedenken wat ik verder mee wil. Maar dat doe ik volgende week. Dan heb ik wat rust aan mijn hoofd.

6 jaar geleden

Wij doen gewoon doosjes met doopsuikers, doosjes met kleurpotloden en kleine flesjes met rum in. Telkens op de doosjes en flesjes een sticker met haar naam op. En we hebben ook nog snoepkettingen als extraatje. Van alles ongeveer 20 a 30 stuks.

6 jaar geleden

En ik heb besteld bij festlab.be. Hebben ze echt nog leuke dingetjes!

6 jaar geleden

Ik ken het hele concept geboortebedankjes niet. Wie bedank je dan waarvoor? Ik kan me er iets bij voorstellen voor de verloskundigen ofzo, maar traktaties op school?

6 jaar geleden

Reactie op Startune

Ik ken het hele concept geboortebedankjes niet. Wie bedank je dan waarvoor? ...
Dit geef je mee aan de mensen die op kraamvisite zijn geweest 😊 Traktaties op school zijn andere dingen, daar doel ik ook niet op met mijn topic haha, dit wordt mijn eerste kindje dus er is geen grote broer/zus die gaat trakteren

6 jaar geleden

Reactie op cmarteel

Wij doen gewoon doosjes met doopsuikers, doosjes met kleurpotloden en klein ...
Leuk! Ik had al stickers besteld met de naam en voor de bedankjes.. Weet alleen nog niet wat ik er precies mee ga doen 🙈

6 jaar geleden

Reactie op Ronielle

Ik heb op dit moment geboorte koekjes, lijkt een beetje op een mini beschui ...
Ja die zakjes wil ik ook bestellen, alleen weet niet of ze nog op tijd komen 🤣 Daar kan ik ook altijd iets mee in elkaar knutselen

6 jaar geleden

Reactie op Deborah1993

Ik heb deze bestelt en heb roze kersenzuurstokjes en roze zure ballen erin. ...
Heel leuk idee! Vooral die zuurstokjes dat heb ik nog nooit gezien, dus origineel 😊

6 jaar geleden

Wat een leuk idee 🥰

6 jaar geleden

Wij bestellen dat bij Ava. We waren erg content met het materiaal en de resultaat. Het was een papflesje me suikerbinen erin

6 jaar geleden

Wij geven iets in deze aard. 2 soorten doosjes met suikerbonen, een flesje met geurstokjes en een zeepje. Bij ons in het thema van de aloë vera plant 🌿 en overal de sticker op met de naam. In België wordt dit eigenlijk altijd gedaan. Als bedankje voor het bezoek, voor op de babyborrel,..

6 jaar geleden

Is dit iets wat vooral in België gedaan wordt, of ook in Nederland? Ik ken dit helemaal niet joh

6 jaar geleden

Reactie op Gabyyy

Is dit iets wat vooral in België gedaan wordt, of ook in Nederland? Ik ken ...
Nee hoor ook in Nederland! Vaak wordt het gedaan als bedankje voor de kraam visite/ baby borrel 😊 Op internet staan heel veel voorbeelden en veel winkels verkopen ook producten hiervoor en zelfs hele zakken met “bedankt” snoep 😅