12 Reacties

5 jaar geleden

Hier net zo, 2x goed gelegd waarvan hij 1x wakker werd, daarna heb ik het niet meer gedaan haha. Hij beweegt daarna toch weer overal heen dus ik laat het nu maar gewoon

5 jaar geleden

Hier ook altijd heel rare posities. Ik laat haar gewoon liggen.

5 jaar geleden

Same here! Gaat het hele bed door, maar laat hem gewoon liggen. Heel af en toe ligt hij dwars in bed en 'vast' dat laat hij dan horen en kunnen wij hem komen redden :) verder gewoon lekker laten gaan!

5 jaar geleden

Ik doe dat niet. Soms ligt hij met z’n hoofd tegen de spijlen aan, dan moet ik hem recht leggen vind ik. Vervolgens gaat hij weer net zo liggen. 😅 Dus ik doe er niks meer aan. Toen hij kleiner was stak hij vaak zijn armpje door de spijlen, die haalde ik er wel tussen weg als hij sliep. Maar dat doet hij al een hele tijd niet meer.

5 jaar geleden

Hier vaak wel omdat ze anders uiteindelijk midden in de nacht huilen gaat omdat ze het koud heeft 😅

5 jaar geleden

Ik niet hoor ze gaat dan daarna toch weer terug liggen 😅 als het niet lekker ligt gaat ze zelf wel anders liggen

5 jaar geleden

Overdag wel, savonds niet. Mijn dochter slaapt ook sinds kort “los” in bed. Vind het maar doodeng. Ik blijf continu kijken op de camera, ze slaapt ook wel eens op haar zij.

5 jaar geleden

Moet er wel bij zeggen dat die van ons ook met dat heel makkelijk is ze word bijna nooit wakker als ze eenmaal goed slaapt net als der vader, en als ze wel wakker word dan doet ze der vingertjes in der mond draait der hoofd weg en gaat weer verder slapen zo van stoor me niet ik slaap doei!🤣

5 jaar geleden

Wij laten hem liggen, gaat altijd helemaal naar boven liggen met z’n hoofd tegen de bovenkant. Denk als we hem weer verplaatsen hij even later weer precies hetzelfde ligt 😂 m’n zoontje slaapt ook alleen in slaapzak.

5 jaar geleden

Ons zoontje kruipt ook vaak naar boven in zijn slaap. Ik heb nu een opgerold dekentje bovenin onder zijn molton gestopt. (in de vorm van een U) Dat werkt goed als afbakening want sindsdien ligt hij niet meer met zijn hoofd tegen de rand.

5 jaar geleden

Hier ook in de gekste posities. 's nachts slaapt ze sinds kort op haar buik. Overdag vind ik haar na haar dutje gerust overdwars op haar buik gerold bovenin haar bed. Lekker eigenwijs 😅

5 jaar geleden

Jaa lastig he, Bram gaat ook weleens op zn buik liggen, en als ik hem goed leg wordt hij wakker en kan t 'gedoe' worden.. Hij slaapt met slaapzak en deken ivm koud huis, maar slaapt snachts nog vaak bij mij in bed, alleen onderlichaam onder t dekbed.