12 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoon doet dat ook, hij probeert vooruit te komen met z'n knieën en het lukt 'm nog niet..

5 jaar geleden

En dan ook echt grommen als in adem op houden en heel idioot kreunen tot ze de tranen in de ogen heeft staan..

5 jaar geleden

hier een meisje van 6 maanden en doet precies hetzelfde. Onze eerste deed dit ook maar ging vanzelf weer over... gebeurt ook zoveel voor zo’n kleine...

5 jaar geleden

Reactie op Jansss

En dan ook echt grommen als in adem op houden en heel idioot kreunen tot ze ...
jaaa, ik denk soms ff ademhaling checken haha... schreeuw dan altijd z'n naam omdat ik in paniek raak 😅

5 jaar geleden

jaaa, ik denk soms ff ademhaling checken haha... schreeuw dan altijd z'n na ...
Oh ja dat ja! Ik ook! Zit ze alleen in de woonkamer in dr kinderstoel en ik kom dan heel hard aanrennen omdat ik me rot schrik van t geluid! Vervolgens keihard lachen😅🤣

VRIEND

5 jaar geleden

Haha ja hier ook! Ze deed het geloof ik rond 4 maanden en nu ze 6 maanden is weer. Nu ook in de draagzak voordat ze in slaap valt🤷🏻‍♀️. Af en toe denk ik ook wel; oké, gezellig😅.. het is hier trouwens een mix tussen grommen en kreunen. Volgens mij pure frustratie aangezien ze sinds 2 dagen echt moeilijk slaapt en dus zelf ook in de draagzak. ze is nu heel druk met kruipen zonder armen (de armen snapt ze nog niet) dus slaat af en toe bijna over de kop. Hier komt een hoop frustratie en dus gegrom bij kijken. Gelukkig gromt ze niet als we knuffelen😅.. ik ben blij als ze haar armen gaat snappen, dan is het gegrom/gekreun ook weer voorbij en slaapt ze denk ik weer beter!

5 jaar geleden

Hahahah jaa hier ook!

5 jaar geleden

Hahahahahq nou hier ook sinds 2 dagen. Zo bizar hahaha. Wandelen met een beer, haha😍

5 jaar geleden

Ook als hij in zijn wipper zit voor zijn hapje en zijn brood...

5 jaar geleden

Reactie op Jansss

En dan ook echt grommen als in adem op houden en heel idioot kreunen tot ze ...
Even in het gezichtje blazen dan nemen ze een teug adem 🤗🤣

5 jaar geleden

Die van ons gromt ook🤣 ik dacht eerst dat hij moest poepen🤭

5 jaar geleden

Wow hier ook ja. Heel hard kreunen en mopperen. Geen idee wat ze dan wil haha