23 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Wij zijn bij mijn nicht geweest ( die is kapster) en heeft het met de tondeuse gedaan. Hij viel hier dus bijna van in slaap, ik denk door het geluid ofso? Hahaha werkte prima maar ik begreep dat niet elke baby het prima vind.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op jalina
Ja! Hier al een paar keer met tondeuse gedaan. Heb er zelf eentje aangescha ...

Achhh cute ☺️
5 jaar geleden
Pff ik durf dat echt niet aan met de tondeuse! Veel te bang dat ik het verpruts en hij helemaal kort moet. 🙈 Dus ons zoontje gaat as vrijdag naar de kapper voor het eerst! Hij zit nooit stil dus dat wordt wat. Ik hoop dat een filmpje van de Teletubbies wonderen verricht ☺️😅
5 jaar geleden
Reactie op jalina
Ja! Hier al een paar keer met tondeuse gedaan. Heb er zelf eentje aangescha ...

Ziet er mooi uit! Ga ook maar ns z'n haren iets korter maken binnenkort, want ziet er wel leuker en meer jongetjes achtig uit zo'n kapsel 🥰
5 jaar geleden
Hier is 2 weken geleden de kapper geweest. Heeft eerst alles netjes geknipt en daarna met de tondeuse. Ging erg goed.
5 jaar geleden
Reactie op Stef 87
Ik ook niet haha. Wij gaan donderdag voor het eerst naar de kapper met onze ...
Hahaha dat wordt ook een uitdaging dus! Laat je weten hoe het gegaan is? Ik ben heel benieuwd! 😃
5 jaar geleden
Reactie op AmyC
Hier nu 10,5 maand en al 5 keer geknipt.. toen hij 2 maanden oud was zaten ...

Wat een bos zeg haha!
5 jaar geleden
Reactie op Stef 87
Ja dat wordt het zeker🙈. Filmpje, wat eten en drinken mee en hopelijk zit ...
Wij zijn net terug van de kapper. Het is mij 100% meegevallen. Hij zat best aardig stil (hadden Bumba voor hem opgezet) en de kapster was met 10 minuutjes klaar. Echt top!! En er is echt nog wel veel afgegaan.
5 jaar geleden
Reactie op Stef 87
Wij zijn net terug van de kapper. Het is mij 100% meegevallen. Hij zat best ...
Oh yes! Dat geeft me hoop! En is hij er van op geknapt? 🤩
5 jaar geleden
Reactie op Stef 87
Ja zeker wel☺️. Het zit nu niet meer voor zijn ogen🙈. Veel plezier en succ ...
Ja dankjewel! We moeten pas om 16.30u maar als we klaar zijn vertel ik ook hoe het ging! 😃
5 jaar geleden
Reactie op Stef 87
Ja zeker wel☺️. Het zit nu niet meer voor zijn ogen🙈. Veel plezier en succ ...
Nou dat was best verschrikkelijk! Die tondeuse ging aan en dat was het startsein voor één groot jank festijn. Met tranen zelfs! 😂 Filmpje hielp niet, liedjes zingen niet, niks. Dus het was erg gezellig! 😂👌🏼