23 Reacties

5 jaar geleden

Wij zijn bij mijn nicht geweest ( die is kapster) en heeft het met de tondeuse gedaan. Hij viel hier dus bijna van in slaap, ik denk door het geluid ofso? Hahaha werkte prima maar ik begreep dat niet elke baby het prima vind.

5 jaar geleden

Ja! Hier al een paar keer met tondeuse gedaan. Heb er zelf eentje aangeschaft. Leg Mn zoontje op de speelmat met een hydrofieldoek onder zn hoofdje. En dan al spelenderwijs maar een beetje scheren.... ik doe wel goed kort zodat ik de eerste 6 weken niet weer hoef 😂

5 jaar geleden

Reactie op jalina

Ja! Hier al een paar keer met tondeuse gedaan. Heb er zelf eentje aangescha ...
Zijkantjes op 10 en bovenop 20

5 jaar geleden

Reactie op jalina

Achhh cute ☺️

5 jaar geleden

Pff ik durf dat echt niet aan met de tondeuse! Veel te bang dat ik het verpruts en hij helemaal kort moet. 🙈 Dus ons zoontje gaat as vrijdag naar de kapper voor het eerst! Hij zit nooit stil dus dat wordt wat. Ik hoop dat een filmpje van de Teletubbies wonderen verricht ☺️😅

5 jaar geleden

Reactie op jalina

Ziet er mooi uit! Ga ook maar ns z'n haren iets korter maken binnenkort, want ziet er wel leuker en meer jongetjes achtig uit zo'n kapsel 🥰

5 jaar geleden

Hier is 2 weken geleden de kapper geweest. Heeft eerst alles netjes geknipt en daarna met de tondeuse. Ging erg goed.

5 jaar geleden

Pff ik durf dat echt niet aan met de tondeuse! Veel te bang dat ik het verp ...
Ik ook niet haha. Wij gaan donderdag voor het eerst naar de kapper met onze zoon. Ook hij zit nooit stil ben echt heel benieuwd🙈

5 jaar geleden

Reactie op Stef 87

Ik ook niet haha. Wij gaan donderdag voor het eerst naar de kapper met onze ...
Hahaha dat wordt ook een uitdaging dus! Laat je weten hoe het gegaan is? Ik ben heel benieuwd! 😃

5 jaar geleden

Haar? 😂😂😂 hier nog bijna niks te vinden

5 jaar geleden

Hier nu 10,5 maand en al 5 keer geknipt.. toen hij 2 maanden oud was zaten we al bij de kapper omdat ik het zelf niet wilde ‘verpesten’ en gelukkig knipt nu een vriendin van mij onze zoon, komend weekend al voor de 6e keer 🥰🤩

5 jaar geleden

Ik ben zelf kapster en heb vandaag voor het eerst me zoontje geknipt... met tondeuse alleen de zijkanten 15mm dat is goed te doen.. ik wou het zelf niet te kort.. leuk vond die het niet

5 jaar geleden

Hahaha dat wordt ook een uitdaging dus! Laat je weten hoe het gegaan is? Ik ...
Ja dat wordt het zeker🙈. Filmpje, wat eten en drinken mee en hopelijk zit hij dan even stil☺️. Ik laat weten hoe het gegaan is☺️.

5 jaar geleden

Reactie op AmyC

Hier nu 10,5 maand en al 5 keer geknipt.. toen hij 2 maanden oud was zaten ...
Wat een bos zeg haha!

5 jaar geleden

Reactie op Stef 87

Ja dat wordt het zeker🙈. Filmpje, wat eten en drinken mee en hopelijk zit ...
Wij zijn net terug van de kapper. Het is mij 100% meegevallen. Hij zat best aardig stil (hadden Bumba voor hem opgezet) en de kapster was met 10 minuutjes klaar. Echt top!! En er is echt nog wel veel afgegaan.

5 jaar geleden

Reactie op Stef 87

Wij zijn net terug van de kapper. Het is mij 100% meegevallen. Hij zat best ...
Oh yes! Dat geeft me hoop! En is hij er van op geknapt? 🤩

5 jaar geleden

Oh yes! Dat geeft me hoop! En is hij er van op geknapt? 🤩
Ja zeker wel☺️. Het zit nu niet meer voor zijn ogen🙈. Veel plezier en succes morgen! Vond het wel bijzonder zo de eerst keer naar de kapper😁. Laat je ook even weten hoe het gegaan is?

5 jaar geleden

Reactie op Stef 87

Ja zeker wel☺️. Het zit nu niet meer voor zijn ogen🙈. Veel plezier en succ ...
Ja dankjewel! We moeten pas om 16.30u maar als we klaar zijn vertel ik ook hoe het ging! 😃

5 jaar geleden

Reactie op Stef 87

Ja zeker wel☺️. Het zit nu niet meer voor zijn ogen🙈. Veel plezier en succ ...
Nou dat was best verschrikkelijk! Die tondeuse ging aan en dat was het startsein voor één groot jank festijn. Met tranen zelfs! 😂 Filmpje hielp niet, liedjes zingen niet, niks. Dus het was erg gezellig! 😂👌🏼

5 jaar geleden

Nou dat was best verschrikkelijk! Die tondeuse ging aan en dat was het star ...
Ow dat is wel balen. Bij mijn zoontje hebben ze express niet de tondeuse gebruikt maar alleen geknipt. Is het wel gelukt?