14 Reacties

6 jaar geleden

Met 8+2 weken zou ik een echo laten maken ipv hcg meten

6 jaar geleden

Dit zag ik op internet volgens mij zijn jou waardes dan gewoon goed. Het is gek makend dat wachten he pff

6 jaar geleden

Dankjewel dames. Ik heb donderdagavond mijn tweede echo. Vorige week klopt 't hartje al en was alles goed. Ik maak me gewoon veel zorgen omdat 't bij mij rond week 8 misgaat 🥴

6 jaar geleden

Ik heb op 11/10 bloedtest laten doen en was positief. Toen zei dokter max 6 weken ver. Dit weekend dokter van wacht moeten raadplegen door misselijkheid en die vroeg mn waarden. Wist ik niet. Gisteren terug naar mijn vaste dokter gemoeten en gevraagd naar die waarden. In week 11/10 zat ik in week 5(denk ik) want gisteren zei dokter vandaag start week 7 en mn waarden waren toen 69054 op 11/10.... en beide dokters hebben gevraagd naar tweelingen in de familie en als ik nu dit lijstje bekijk 🤔

6 jaar geleden

Waarom laat je eigenlijk een bloedtest uitvoeren om het hcg gehalte te checken? Is dit iets wat sommige vk praktijken doen of gaat dat vanuit je huisarts?

6 jaar geleden

Reactie op EefjeDoortje

Waarom laat je eigenlijk een bloedtest uitvoeren om het hcg gehalte te chec ...
Ik heb een bloedtest laten doen om zeker te zijn van mijn zwangerschap. Ik wist totaal niks af van die waarden, tot zaterdag....

6 jaar geleden

Hcg bijhouden heb ik gedaan omdat ik een nare ervaring heb in miskramen. Maar als je al rond de 8 weken bent dan is 't vragen om stress. Volgens mijn gynaecoloog hoeft nu niet verdubbelen zolang 't maar stijgt. 🤷🏻‍♀️

6 jaar geleden

Reactie op Chahid

Hcg bijhouden heb ik gedaan omdat ik een nare ervaring heb in miskramen. Ma ...
Ah oké! Wat naar.. ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed verloopt! En dat de onzekerheid en stress mag afnemen met de controles!

6 jaar geleden

Reactie op Laika

Ik heb op 11/10 bloedtest laten doen en was positief. Toen zei dokter max 6 ...
Ik zou volgende de dokter ook 5 a 6 weken moeten zijn en mijn waarden waren maar 3078...

6 jaar geleden

Hooihoii, volgens mij zit je gewoon goed ! Sommige vrouwen hebben een wat tragere hcg maar dat zegt niks ! Ik heb voor je gekeken en het klopt gewoon, maar je kan mee kijken (foto hieronder) ❤️❤️

6 jaar geleden

Je hcg gehalte gaat minder snel boven de 1200 en nog minder snel boven de 6000. Je kunt daar tekentools voor vinden ook, op internet, om te checken hie snel de verdubbelding gaat. Dus die verdubbeling kost steeds meer tijd. Check het even na, dan ben je waarschijnlijk weer gerust. :-)

6 jaar geleden

Hoi! Hoe is het nu met je?

6 jaar geleden

Hoi! Hoe is het nu met je?
Goed, inmiddels 11 weken 🥰🥰