5 Reacties
2 jaar geleden
Hi,
Mijn zoontje heeft donderdag de hele dag koorts gehad tussen de 39 en 40 graden koorts en was vandaag pas weer de oude, op slapen na want dat doet hij nog steeds veel. Dus het komt vanzelf goed, nog even geduld!
2 jaar geleden
Onze dame heeft een paar weken geleden een dag hoge koorts gehad door corona. Ze is daarna nog echt 3 dagen hangerig geweest.
Het is natuurlijk niet zo dat je meteen beter bent als je geen koorts meer hebt. Dat is bij die kleintjes niet anders. Waarschijnlijk is ze nog 'gewoon' ziek, maar dan zonder koorts.
2 jaar geleden
Reactie op -bonus- mama van 4
Hi,
Mijn zoontje heeft donderdag de hele dag koorts gehad tussen de 39 en ...
Fijn dat tie weer de oude is! Zo zielig als ze zo ziek zijn he. Jaa dat slapen is echt een dingetje maar dus niks om zorgen over te maken🥵?
2 jaar geleden
Reactie op SGVS
Onze dame heeft een paar weken geleden een dag hoge koorts gehad door coron ...
Jaa dat zou inderdaad kunnen. Een griepje duurt wel eventjes. Het heerst enorm nu. Hopen dat de kleintjes zich snel beter voelen❤️
2 jaar geleden
Reactie op trotsemams
Fijn dat tie weer de oude is! Zo zielig als ze zo ziek zijn he. Jaa dat sla ...
Ik maak me daar eigenlijk geen zorgen over nee. Als het langer aanhoudt is het altijd iets om naar te laten kijken, maar die kleine lijfjes hebben tijd nodig om te herstellen en dat kan niet beter dan tijdens het slapen.