21 Reacties
6 jaar geleden
Hi! Ik voel al enkele dagen ook links onderaan mn buik een bepaalde ritme net een hartslag! IK ben nu 34weken
6 jaar geleden
Ik heb het inderdaad ook wel eens gehad, een soort trilling/vibraties in je buik.. Mij werd toen gezegd dat het het vruchtwater kan zijn aangezien ik veel heb. 😊
6 jaar geleden
Reactie op sheetal dompig
Hi! Ik voel al enkele dagen ook links onderaan mn buik een bepaalde ritme n ...
Dit zal denk ik de hik zijn wat je voelt. Ik dacht ook in het begin de hartslag maar dat was blijkbaar de hik. 🤭
6 jaar geleden
Reactie op Deniseee-K
Dit zal denk ik de hik zijn wat je voelt. Ik dacht ook in het begin de hart ...
Echt!de hik in vruchtwater 😆
6 jaar geleden
Ja, babys in je buik kunnen echt de hik hebben ;)
6 jaar geleden
Ik heb daar ook soms last van, net een spiertrilling. Geen idee wat het is. De hik is wat heel anders
VRIEND
6 jaar geleden
Heb ik ook! Zijn best heftige/stevige bewegingen die snel zijn (alsof ze een andere houding aanneemt) Wel afgevraagd wat het was maar geen zorgen om gemaakt. De hik voelt bij mij heel anders. Dat zijn regelmatige, minder heftige bewegingen. Mijn vruchtwater is normaal, niet te veel of iets.
6 jaar geleden
Herkenbaar, nu 35 weken zwanger, maar omdat het niet constant is, maak ik mij geen zorgen.
6 jaar geleden
Wel een gek gevoel inderdaad en fijn om te horen dat anderen dat ook hebben. Het zal wel erbij horen.
6 jaar geleden
Heb dat ook wel eens, soort van trillen in je buik zeg maar. Kan volgens mij geen kwaad hoor!
6 jaar geleden
Ik had ook af en toe het idee dat de baby alles tegelijk aan het bewegen was, soort flubber door mn hele buik, volgens mijn vk is dat omdat de motoriek nog niet helemaal ontwikkeld is. Klopt dus dat het even een golfslagbadje kan zijn daarbinnen 😊 Ben nu iets verder onderweg en de flubbers zijn weg, maar voel het nu goed als de baby zich omdraait..
6 jaar geleden
Ze drinken al vruchtwater en plassen dat ook weer uit. Ze oefenen op die manier met drinken alvast. Hier is het wel duidelijk de hik af en toe. Best grappig🦈Maar duurt soms best lang. 😚
6 jaar geleden
Ik herken het en vraag me eigen ook al heel me zwangerschap(vanaf het moment dat ik haar voelde bewegen) wat het is lijkt een soort spiertrekking wat je zelf ook wel eens hebt toch.?
6 jaar geleden
ik heb dit ook hoor.. ben nu 34 weken en sinds een aantal weken duidelijk merkbaar.. heb dit in de vorige zwangerschappen ook gehad. mijn gyn heeft me verteld dat dit ongecontroleerde bewegingen zijn omdat de kapsel om de spieren nog niet zijn zoals ze moeten zijn dat gebeurd pas na de geboorte ofzo dacht ik... maar kan geen kwaad