11 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij gewoon melk met slijm 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Heeft ze net veel gehuild? Lijkt slijm/speeksel en melk

5 jaar geleden

Reactie op Cherelle Diandra

Heeft ze net veel gehuild? Lijkt slijm/speeksel en melk
Ja ze was onrustig en zeurderig huilen

5 jaar geleden

Reactie op Eleanora

Volgens mij gewoon melk met slijm 🤷🏻‍♀️
Had bang dat het gal zou zijn? Gelezen dat gal spugen niet goed is..

5 jaar geleden

Mijne heeft net ook een soort slijm overgegeven was hele tijd aan t spugen vandaag😩 kwam n sliert mee maar was niet zo dik slijmerig als op de foto

5 jaar geleden

Reactie op Betl

Had bang dat het gal zou zijn? Gelezen dat gal spugen niet goed is..
Gal is knalgeel, bijna fluorescerend zelfs. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. In de ochtend gewoon even huisarts bellen om dubbel te checken 👍🏼

5 jaar geleden

Gal is het zeker niet. Is fluogroen/geel en heeft heel andere consistentie. Ik denk slijmpjes. Moest ze veel hoesten deze nacht zou ik even langs huisarts gaan. Zo niet misschien wat ophoping van melk in de keel. Melk is slijmvormend ...

5 jaar geleden

Reactie op Betl

Ja ze was onrustig en zeurderig huilen
Waarschijnlijk door het huilen extra slijm/snot aangemaakt en ingeslikt, ziet er wat mij betreft onschuldig uit (maar ik ben geen arts en je kan bij twijfel altijd even laten checken)

VRIEND

5 jaar geleden

Het is de andere kant😅.. maar mijn dochter had een tijdje geleden wat slijm in haar ontlasting. Dit was waarschijnlijk het slijm van haar verkoudheidje zei de ha. Is je kindje misschien een beetje verkouden? Zie dat anderen ook slijm aangeven:). Goed dat je een foto hebt! Die zou ik naar de ha sturen, dat stelt denk ik het meest gerust:)!

5 jaar geleden

In combinatie met veel huilen en kwijlen, zou ik dit ook slijm vinden i.c.m. melk, zoals de meeste aangeven. Mijn dochter had laatst toen het ineens heel warm na 1 voeding dat ze maar bleef spugen. (Anders nooit..) toen kwam er echt een klont geel uit, zo geel als een dooier van een ei... Toen schrok ik behoorlijk. Ik heb toen niet direct hap gebeld, wilde nog 1 voeding afwachten of ze dan weer zo ging spugen en dan gelijk bellen. De volgende voeding was er niks meer aan de hand. Temperatuur was toen ook goed en gewoon goed, verder geen rare dingen aan haar gemerkt. Daarna niet meer gehad.

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook gehad maar echt elke keer heeel veel dat ze zich er in verslikte cb adviseerde me om na de voeding 5 / 10ml water te geven zodat het slijm zakt