9 Reacties

2 jaar geleden

Is niet perse leed. Dit is gewoon KDV. Die zijn niet flexibel wat ook logisch is. Ze zitten aan strenge regels gebonden. Gastouder is inderdaad Voor jou een goede optie. Fijn dat je iemand gevonden hebt. :)

2 jaar geleden

Mijn man en ik werken beide onregelmatig en hebben een gastouder. Dit gaat echt super. Mocht het rooster toch ineens later komen dan sturen we zsm de dagen naar haar en is eigenlijk altijd oké. Bij onverwachts extra werken of verschoven diensten is ze altijd bereikbaar en kan onze dochter vaak nog komen

2 jaar geleden

Kan iemand mij vertellen hoe flexibel een gastouder is of verschilt dit heel erg per gastouder? Bijv, weekend beschikbaar of erg vroeg of laat je kindje brengen/ophalen? 😬

2 jaar geleden

Balen dat er geen flexibel kdv is in je buurt.. vaste dagen is met onregelmatige werktijden gewoon niet reëel Gelukkig heb je een goede oplossing gevonden.

2 jaar geleden

Ik kon toen onze oudste naar opvang moest geen flexibele gastouder vinden in onze buurt, zij kon naar flexibele opvang (kdv) naast mijn werk. Inmiddels gaat dr 3e erheen, heel fijn! Zie om me heen wel dat flexibele opvang afneemt en wachtlijsten oplopen.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje88

Is niet perse leed. Dit is gewoon KDV. Die zijn niet flexibel wat ook log ...
Ik had juist dit kdv uitgekozen omdat ze als een van de weinige met flexibele contracten werkte😓

2 jaar geleden

Reactie op mamavanvalentina

Kan iemand mij vertellen hoe flexibel een gastouder is of verschilt dit hee ...
Wij hebben verschillende Gastouder’s gesproken en sommige hebben toch vaste dagen vrij en ze beginnen niet allemaal om 6:30 wat bij ons een must was. Zit dus wel verschil in. Maar bij de meeste merk ik dat je minder ruim van tevoren je dagen door hoeft te geven.

2 jaar geleden

Reactie op Gessel302

Ik had juist dit kdv uitgekozen omdat ze als een van de weinige met flexibe ...
Waarom wijzen ze af als je een flexibel contract met ze hebt? Dan heb je toch afspraken gemaakt over de voorwaarden? Ik ben bijv gegarandeerd van opvang als ik 1 maand tevoren de dagen doorgeef

2 jaar geleden

Dat zou je denken maar er is heel vaak geen plek