5 Reacties
5 jaar geleden
馃槼 ik heb echt al maanden pijn in mijn linkervoet. Vooral opstart problemen, ook na het autorijden. Lijkt alsof ik op mijn hiel bot loop.
Geen fan de huisarts dus gewoon mee doorgelopen.
Nu lees ik jou bericht en ben gaan googelen. De symptomen zijn echt precies overeenkomend.
Ben jij wel bij de huisarts geweest? Gebruik je zooltjes oid?
5 jaar geleden
Reactie op Michellevz
馃槼 ik heb echt al maanden pijn in mijn linkervoet. Vooral opstart problemen ...
Podotherapeut ben ik geweest.. die heeft steunzolen aangemeten. Maar ik blijf dus klachten hebben, ik had gehoopt nu al geen steunzolen meer nodig te hebben maar helaas.. 馃檮
Zou zeker eens een Podotherapeut bellen (wel even bij je verzekering kijken, ik ben aanvullend verzekerd dus krijgen deel terug). Succes, hoop dat het meevalt bij jou!
5 jaar geleden
Hoi! Ik reageer normaal nooit in de forums maar ik ben podotherapeut dus geef graag wat tips. Mogelijk dat de peesplaat onder de voet ook meespeelt bij jullie klachten. Dit wordt nog weleens verward met hielspoor. Mocht je al zolen hebben en die zijn gecontroleerd door de podotherapeut maar de klachten blijven dan zou ik zeker fysiotherapie aanraden waarbij ze een echo kunnen maken en evt. Shockwave therapie toepassen. De combinatie met zolen, goed schoeisel en rekoefeningen voor de kuitspieren helpen vaak wel! Het zijn helaas hardnekkige klachten die bij overbelasting snel terug kunnen keren. Wij zien veel vrouwen na zwangerschap met voetklachten.