18 Reacties

5 jaar geleden
Mijn kraamzorg adviseerde me om de kleine minstens een kwartier goed rechtop te houden, zodat je zeker weet dat de lucht eruit is en de melk goed gezakt..

5 jaar geleden
15 a 20 minuten! Lekker plakkerig nu🤣 merk dat hij anders veel last kan hebben

5 jaar geleden
Meestal laat ik ons dochtertje op mijn schouder hangen en masseer ik haar rugje een zachtjes en klop ik zachtjes en dan laat ze meestal een grote boer.
Als ze niet boert dan wissel ik van schouder dat durft te helpen.
Door dat ze ook verborgen reflux heeft laat ik haar altijd een 20-30min recht opzitten tegen mij of de papa en anders in der schommel ei.
Daarna leg ik haar in der bedje of box als ze slaapt

5 jaar geleden
Ik hou hem als hij daarna gaat slapen een halfuur rechtop. Puur omdat ik het zelf ook niet lekker vindt om dan gelijk plat te liggen dan komt bij mij ook alles omhoog.
Maar als hij daarna niet gaat slapen dan leg ik hem eerder weg maar ik zorg er altijd voor dat hij niet gelijk plat ligt.

5 jaar geleden
Bij het wisselen van de borst laat ik mijn zoontje boeren en na de tweede borst. In het begin kon ik ook echt 15 minuten met hem rondlopen en kloppen voor een boertje kwam. Na ons bezoek aan de osteopaat komt de boer eigenlijk altijd binnen 5 minuten en ik hoef niet eens meer te kloppen 👍

5 jaar geleden
Reactie op MommyD
Bij het wisselen van de borst laat ik mijn zoontje boeren en na de tweede b ...
Wil je het geheim vd osteopaat met ons delen?😅

5 jaar geleden
Onze kleine valt vaak eventjes in slaap na het voeden 5-10 minuten. Daarna ligt ze 5 minuten op m'n schouder/borst en meestal komt er dan een boertje. Direct na de fles boert ze niet, het duurt even voordat de luchtbellen zich verzamelt hebben denk ik.

5 jaar geleden
Na de fles rechtop en meestal boert hij vrij snel. Tussendoor soms ook als ik merk als er een boer dwars zit

5 jaar geleden
Ik houd m'n zoontje na de voeding eerst nog even rustig liggen op m'n arm en haal hem daarna omhoog of doe de boer oefening van de osteopaat. Als er na een tijdje geen boertje komt, leg ik hem weg en wacht ik gewoon totdat hij het zelf aangeeft. Meestal begint hij vanzelf wel te wiebelen en "eh eh" - en. En dan komt ie alsnog 👍

5 jaar geleden
Wil je het geheim vd osteopaat met ons delen?😅
Ik heb geen idee wat de osteopaat heeft gedaan 😅 ik hoef er nu in ieder geval geen moeite meer voor te doen! 👍 en poepen gaat ook een stuk makkelijker nu.. super fijn. Ik vind de osteopaat echt een aanrader al wat ik er eerst heel sceptisch over