12 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 3 weken doet 20/25 minuten over een flesje (120 cc+4) en is daarna een uur/1.5 uur wakker.. Soms zelfs 2 uur..

5 jaar geleden

Mijn zoon is vandaag precies een maand oud, in de ochtend en de avond is hij na de voeding makkelijk 2 tot 3 uur wakker, s middags en s nachts slaapt hij vaak meteen erna. Ik doe ook vaak wel een uur over de voeding

5 jaar geleden

Onze dochter is nu 3 weken, snachts na het voeden slaapt ze direct verder sochtends om 8 uur krijgt ze voeding slaapt ze weer tot 11 uur, dan is ze klaarwakker tot de volgende voeding van 14:00 daarna leg ik haar op bed om te slapen. En dan slaapt ze 🤷🏼‍♀️. Om 17:00 word ze wakker voor voeding daarna wakker tot 20:00 voeding dan heeft ze een jank uur van 20/22 uur daarna op bed en slapen... dus eigenlijk slaapt onze meid niet veel 8 uur per dag wakker ongeveer🙈 alleen maar kijken en kijken..

5 jaar geleden

Reactie op monique94

Onze dochter is nu 3 weken, snachts na het voeden slaapt ze direct verder s ...
Voeden doe ik 15 minuten over..

5 jaar geleden

Bij mij is iedere voeding anders soms half uur soms kwartier. Ook het wakker blijven soms een uur soms 15 min ze is ook 4,5 week

5 jaar geleden

Hier duurt het voeden ook al snel 3 kwartier. Daarna nog even wakker. Ik houd ongeveer een uurtje aan voor de totale wakkertijd (ze is nu bijna 4 weken). Als ze gaapt dan stop ik haar in bed of draagdoek. Ze kan overigens ook echt wakker blijven. Als ik niks doe dan is ze al snel oververmoeid.

5 jaar geleden

onze kleine man sliep in de eerste 2 weken van voeding tot voeding. Nu is hij 5 wk en slaapt hij eigenlijk gewoon niet meer na elke voeding. hij slaapt max 1 uur over de hele dag en dan snachts wel na de voedingen

5 jaar geleden

Hier 5 weken oud en verschilt per voeding van 1 uur tot 4 uren.

5 jaar geleden

Hier ruim 3 weken oud, kan ook uren achter elkaar wakker zijn 🤣

5 jaar geleden

onze kleine man sliep in de eerste 2 weken van voeding tot voeding. Nu is h ...
Zal wennen zijn geweest dan :p. Brengt hij zijn wakkere uren dan wel in bed/de box door of op de arm?

5 jaar geleden

Zal wennen zijn geweest dan :p. Brengt hij zijn wakkere uren dan wel in bed ...
haha ja dat was zeker wennen! maar wel heel leuk! hij ligt de ene keer in zijn nestje in de box en de andere keer gewoon lekker op de borst. In de middag probeer ik hem wel altijd even in zijn bedje te leggen dan slaapt hij een uurtje en is dan weer wakker tot na zijn badje en fles in de avond 😋

5 jaar geleden

17 dagen onze kleine man. Is vaak van 9 tot 16 uur wakker. Wil het liefste de hele dag bij ons zijn.