20 Reacties

6 jaar geleden

Pinterest doet wonderen

6 jaar geleden

Bij de plaatselijk chocolaterie hebben ze hele leuke chocolade platen met peetoom en peettante erop. Denk dat wij die gaan geven.

6 jaar geleden

Dit hebben we voor de meter. Nog mooier in het echt dan dat ik gedacht had. Voor de peter bestelden we stickers van 'westmalle' met de tekst 'wil je mijn peter zijn' en dan de echo. Dus alle woorden afzonderlijk op flesje. Heel leuk ook. We moeten het wel nog afgeven. Spannend!!

6 jaar geleden

Tutjes laten maken op yoursurprise

6 jaar geleden

Wat denken jullie over twee meters en twee Peters? Ik kan onmogelijk kiezen tussen m'n zus en m'n beste vriendin ...

6 jaar geleden

Ik heb nogal droge humor en zo kent mijn beste vriendin mij dus voor haar zal ik op deze manier meter vragen (zie afbeelding) Komend weekend zullen we onze ouders inlichten met zelfgemaakte kraskaartjes + gelukskoekjes zelfgebakken met de melding erin :-) SPANNEND

6 jaar geleden

Mijn man wil zijn broer vragen die in de bouw werkt, zijn idee was om een spade te kopen en in de steel daarvan te graveren 'Gezocht, een peter waar op/mee je kan bouwen' ik vond die wel leuk gevonden dus ga dat zo ook wel ineen knutselen. Over de meter moet ik nog na denken.

6 jaar geleden

Reactie op Mrlies

Wat denken jullie over twee meters en twee Peters? Ik kan onmogelijk kieze ...
Moet kunnen! :)

6 jaar geleden

Mijn schoonbroer is volop op zoek naar een eerste job. We gaven hem een. Gepersonaliseerde vacature om peter te worden, ingaande vanaf juni 2020😉

6 jaar geleden

Reactie op Mrlies

Hier ook 2 peters en 1 meter!

6 jaar geleden

Wij hebben de peettante voor onze dochter gevraagd met een mooie ketting https://www.umusthave.nl/a-54139710-3032823,,/wensketting-met-boodschap/wil-jij-mijn-peettante-zijn/

6 jaar geleden

Wij hebben voor de Peetoom en peettante twee jutezakjes vol Sint snoepgoed gemaakt met daarin opgerold een Sinterklaas gedichtje geschreven vanuit ons kindje die hun vraagt als Peetoom/tante.

6 jaar geleden

Zag dat de link niet goed werkte. Hier een foto waarop je het beter kunt zien. Het steentje is in diverse kleuren te bestellen.

6 jaar geleden

Reactie op Kleine2612

Zag dat de link niet goed werkte. Hier een foto waarop je het beter kunt zi ...
Erg leuk zeg!🥰

6 jaar geleden

Reactie op Mrlies

Moet kunnen toch? Wij hebben 3 peettantes gevraagd :)

6 jaar geleden

Reactie op Tika

Ik heb nogal droge humor en zo kent mijn beste vriendin mij dus voor haar z ...
deze hebben wij ook! 😁

6 jaar geleden

Zo misschien

6 jaar geleden

Ik had win for life gekocht en dan zit er zelf opgemaakt zodat die tekst kwam als het opengekrabd was. Dat kwam dan met een kadertje met gedichtje in.

6 jaar geleden

Zo hebben we aan 1 van de twee meters gevraagd

6 jaar geleden

Zo hebben we aan de meter 2 gevraagd