9 Reacties
4 jaar geleden
Ik zou zeggen vooral waar je jezelf het beste bij voelt! En wat een ander daar dan van denkt... 😆
Mijn mening is dat bonuszoon altijd overkomt dat je blij bent dat je hem als bonus in je leven hebt als zoon. Stiefzoon en zoon van m'n vriend klinken dan idd wat minder positief of in elk geval een stuk afstandelijker.
Maar goed dat is dus mijn mening, zou vooral doen wat je wilt, evt gewoon z'n naam noemen als je over hem praat kan ook nog 😊
4 jaar geleden
Bonuszoon klinkt inderdaad leuk! Ik weet dat mijn stiefmoeder zegt altijd dat ze 5 kinderen heeft (2 van haar zelf en 3 niet) maar het voelt als eigen 😊
4 jaar geleden
Reactie op pipo de clown
Ik zou zeggen vooral waar je jezelf het beste bij voelt! En wat een ander d ...
Ja, dat is het juist.. zoon van mijn vriend voelt nu met mijn zoon erbij niet meer echt passend. Alsof ze anders zijn. Heb daar voorheen nooit zo over nagedacht.
En tegen mensen die hem kennen zeg ik natuurlijk wel gewoon zijn naam. Sinds kort heb ik een nieuwe baan en daar kennen ze de situatie en de namen van de jongens nog niet, dus komt het bijvoorbeeld nog vaak ter sprake. Vandaar dat ik er over na ben gaan denken.
Ik denk dan dat bonuszoon meer passend is, omdat het inderdaad positiever klinkt.
4 jaar geleden
Reactie op Lbs192022
Vraag het aan hem😊
Ook een goed idee.. zal dat eens doen!
4 jaar geleden
Reactie op BeaBeebie
Ik zeg altijd over het zoontje van mijn vriend dat hij mijn bonuskind is ni ...
Dat klinkt echt heel lief. Zo voelt hij ook voor mij inderdaad!
4 jaar geleden
Ik weet t nie ..ik weet alleen dat ik je verhaal leuk vind en jou lief vind klinken! Ik vind stief helemaal nie negatief..denk dat mensen dat ervan hebben gemaakt.tis wat t is..en idd vraag t aan je..Ja bonuszoon klinkt mooi zo te horen mag hij ook blij met jou zijn!..Mooi fijn bericht dit aan eind evan de avond..geniet van elkaar maak er wat moois van..en alles komt goed.♡