28 Reacties

5 jaar geleden

Lynn werd om 5:45 net wakker maar had nog niet het idee dat ze honger had Maar ze is wel erg rustig dus zit nu een beetje te twijfelen of ze wel uit bed had gemoeten de laatste fles was 02:45

5 jaar geleden

Ik sta om 6 uur op. Tussen half 7 en 7 uur maak ik mijn dochter wakker voor haar fles
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Mijn meisje slaapt na de voeding van +/- 6 uur nog tot een uur of half 10/10 uur. Daarna wassen, aankleden en begint haar dag. Tegen die tijd heb ik mijn halve werkdag er al op zitten. Hopelijk houdt ze dit ritme een lange tijd aan :)

5 jaar geleden

Onze boef wordt rond 5 uur wakker en dan haal ik m er meteen uit en geef ik m een schone luier en een flesje. Dan is hij een uurtje wakker en dan gaat hij weer slapen.

5 jaar geleden

Oké ja ze ligt dus nu in de box lekker te kijken naar de mobiel boven haar.. Ik wacht dus even met haar fles ze is nu echt vrolijk wakker.. Hoop dat ze dan straks na haar fles nog een paar uur ook goed slaapt.. ze gooit echt ineens sinds 2 dagen heel haar ritme om. Donderdag is ze 9 weken

5 jaar geleden

Net de eerste fles erin, even 20 minuten wachten en dan slaapt ze weer tot 10 uur/half 11 (2e fles) Ze is gemiddeld tussen 6 en 7 uur in de ochtend wakker

5 jaar geleden

Oké ja ze ligt dus nu in de box lekker te kijken naar de mobiel boven haar. ...
Fijn die ritmewisselingen 😅. Als ze honger heeft geeft ze dat wss zelf wel aan. Misschien is ze gewoon uitgeslapen of wat wakkerder door het warme weer.

5 jaar geleden

Hier wordt ze vaak wakker rond 7 uur. Soms later, soms eerder. Ligt er een beetje aan hoe de nacht is gegaan en hoeveel ze drinkt. Ons dametje drinkt heel vaak haar flessen niet leeg, duwt dan echt de speen met haar tong weg. Het heeft dus geen zin haar wakker te maken voor een voeding, als ze niet wil dan drinkt ze gewoon niet 😅 Gisteravond om 19u gevoed. Ze werd wakker om 1u voor fles (maar 105cc gedronken) en slaapt nu nog. Ze laat er steeds vaker langer tussen zitten lijkt.

5 jaar geleden

Hier is baby tussen 5 en half zes wakker. Dan voed ik haar en heeeeul af en toe heb ik het geluk dat ik erna nog tien minuten mijn ogen dicht kan doen voor haar twee grote zussen wakker worden en de dag echt begint. 😴

5 jaar geleden

Reactie op mamavan3meiden

Hier is baby tussen 5 en half zes wakker. Dan voed ik haar en heeeeul af e ...
Oh wacht PS ik wil niet klagen want ze slaapt dan wel vanaf elf/half twaalf de nacht door.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Vanmorgen werd ons dochtertje om 5.10 wakker. Ik heb haar een fles gegeven in het donker en kon haar daarna zo weer weg leggen. Ik denk dat ze zo wel wakker wordt en dan begint haar dag.

5 jaar geleden

Onze zoon meldt zich meestal tussen half 7 en half 8 in de ochtend. Na hem beide borsten en nog wat FV na te hebben gegeven (vanwege te weinig melk zelf) houd ik hem zo'n klein half uur rechtop vanwege reflux klachten.. vervolgens slaapt hij dan vaak weer en nu ik nog vrij ben komt hij gezellig naast mamma liggen in bed. Hij slaapt dan vaak nog tot 10/11u. Als ik de energie heb dan sta ik vaak eerder op.. soms blijf ik lekker met hem liggen haha!

VRIEND

5 jaar geleden

6.15u! Dan worden we alle drie wakker en gaat mijn vriend douchen. Ik zorg Darick ook nog douche zolang hij thuis is en ik krijg een ontbijtje. Daarna ga ik mijn dochtertje voeden en gaat mijn vriend naar kantoor. Als ik niets te doen heb dommelen wij nog even weg samen:). Anders ga ik ook naar kantoor om een (decaf) koffie te doen, met collega’s te kletsen en even wat werk te doen (we hebben een eigen bedrijf). En dat voor iemand die geen ochtend mens is😅..

5 jaar geleden

Onze krijgt zijn fles ergens tussen half zes en 7 en valt daarna nog weer in slaap tot een uur of 10. Dan om de dag in de badje of wassen en dan begint de dag.

5 jaar geleden

Mijn dochter wordt tussen 6 en 7 wakker en wil dan ook meteen der eerste voeding! Vaak is ze klaar met een 15min en slaapt ze daarna door tot de volgende voeding rond 10 a 11

5 jaar geleden

Ik heb zelf het gevoel dat de dag nooit echt begint omdat ie nog zoveel slaapt😂 dan begint de dag bij ons om 16:00 en eindigd weer om 21:00 denk ik🤪

5 jaar geleden

Reactie op maritkan

Ik heb zelf het gevoel dat de dag nooit echt begint omdat ie nog zoveel sla ...
Hier hetzelfde haha. Ze kan overdag soms ook uren aan een stuk slapen en soms hazenslaapjes. Dit verschilt per moment. Soms slaapt ze nog een hele ochtend aan een stuk en soms juist een hele middag of avond..

5 jaar geleden

Reactie op hallo!

Hier hetzelfde haha. Ze kan overdag soms ook uren aan een stuk slapen en so ...
Yep hier precies hetzelfde 😂

5 jaar geleden

Onze dochter is 6 weken. Het is heel varierend bij ons. Gisteravond om 22:15 uur heeft ze haar laatste voeding gehad Vanmorgen om 4:30 uur werd ze wakker. Daarna heb ik haar wakker moeten maken om 07.30

5 jaar geleden

Reactie op Ronielle

Onze dochter is 6 weken. Het is heel varierend bij ons. Gisteravond om 22:1 ...
Oké is ze met de voeding van 22:15 ook echt wakker geweest zoals kroelen/spelen/box etc of echt alleen even voeden en direct terug slapen?