12 Reacties
5 jaar geleden
Dat is afhankelijk van je productie... ik kan soms elk uur wel 15 min kolven en dan heb ik een hele voeding... en soms heb ik er 3 uur tussen en dan krijg ik een hele voeding of nog niet eens... maar meestal heb ik wel 2 voedingen als ik 4 uur tussen het kolven inlaat 馃槵
5 jaar geleden
Ik kolf s ochtends na de voeding mijn borsten leeg en heb dan na 2/3 uur zeker weer een volledige voeding.
Maar dit zal denk ik verschillen per persoon. Gewoon een keer uitproberen, en als de kleine toch aangeeft dat die nog honger heeft na de borstvoeding dan geef je nog wat van het afgekolfde melk in een flesje.
5 jaar geleden
Je hebt altijd genoeg voeding..
Stel je hebt net gekolfd en je kleine lomt alweer, en na 1 of 2 borsten is hij niet tevreden..? Gewoon weer aanleggen aan de 1e borst. Dan krijgt hij gewoon 3 of 4 borsten, is echt niet erg. Met regeldagen zorgen ze daar ook voor.
Kijk alleen uit met dagelijks kolven als je genoeg productie hebt. Overproductie is echt heel naar is mij verteld..
5 jaar geleden
Reactie op CharH88
Je hebt altijd genoeg voeding..
Stel je hebt net gekolfd en je kleine lomt ...
Klopt, heeft bij mij voor een borstontsteking gezorgd. Helaas ben ik daar in het ziekenhuis, door de lactatiedeskundige en door de kraamhulp niet voor gewaarschuwd