59 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb bloed laten prikken op donderdagavond 28 november en de uitslag zat op dinsdag 10 december in de brievenbus.

6 jaar geleden

Ik heb dinsdag bloed laten trekken en ben nog op de uitslag aan het wachten. Nog geen brief en online ook nog geen info.

6 jaar geleden

ik heb precies een week moeten wachten

6 jaar geleden

Bij mij duurde dit 7 dagen. Op www.cozo.be kan je de uitslag het snelste online checken. De nipt test komt mee in je bloeduitslag te staan en je krijgt hier geen melding van, dus dagelijks checken is de boodschap 😊 succes!

6 jaar geleden

Wij wisten het al na 7 kalenderdagen. Ik heb het wel niet via mail ontvangen, wat wel de bedoeling was dus dan 2 dagen nadien toch via brief ontvangen. Probeer je eens aan te melden via www.mynexushealth.be, daar staan de resultaten er meteen op, dan hoef je niet te wachten op een mail of brief!

6 jaar geleden

Ik heb op woensdag bloed laten trekken. De week nadien op vrijdag had ik de uitslag pas. Ik vond het lang wachten. Het stond om 14u op het digitaal platform maar ik kreeg pas om 5u 's ochtends een mail.

6 jaar geleden

Ik had op donderdag bloed laten prikken en de week nadien donderdag heb ik het resultaat ontvangen!

6 jaar geleden

Ik werd gebeld door de verloskundige 7 dagen na het bloed prikken

6 jaar geleden

Ik had 6 december bloed laten prikken En 12 december kreeg ik de uitslag via me verloskundige op de mail.... Alles goed :) 6 dagen Dus, mijn bloed ging naar het lab van het VU Ziekenhuis in Amsterdam Succes ik duim voor jullie mee :)

6 jaar geleden

Reactie op Caroke1

Ik heb dinsdag bloed laten trekken en ben nog op de uitslag aan het wachten ...
Bij mij net hetzelfde, ik wacht ook nog! :)

6 jaar geleden

Woow wat snel allemaal, heb echt twee weken moet wachten 🙈 gelukkig werd het wachten beloond ;)

6 jaar geleden

Ik heb naar 1 week precies de uiteslag gekregen

6 jaar geleden

Reactie op Sibeell

Wij wisten het al na 7 kalenderdagen. Ik heb het wel niet via mail ontvange ...
Had idd gezien dat je het via de website kan zien. Ga zeker een paar keer per dag refreshen. En heb ook meldingen aangezet voor nieuwe documenten, dus ik zou een mail moeten krijgen als het er is 😉.

6 jaar geleden

Wij hebben getest bij UZ Brussel en 11 kalenderdagen gewacht. Gelukkig was alles in orde 💕

6 jaar geleden

Wij ook via Leuven en dat was 6 werkdagen wachten

6 jaar geleden

Bij mij 4 Werkdagen.. 🥳

6 jaar geleden

Reactie op Sibeell

Wij wisten het al na 7 kalenderdagen. Ik heb het wel niet via mail ontvange ...
ik kan die site niet openen..

6 jaar geleden

Ik wacht al 5 werkdagen en zou 10 werkdagen duren.. wachten duurd lang 😁

6 jaar geleden

Ik heb 6 werkdagen moeten wachten op het resultaat. (via Leuven)

6 jaar geleden

Reactie op Sara en Hans

Ik heb 6 werkdagen moeten wachten op het resultaat. (via Leuven)
Zes werkdagen vanaf de prik of vanaf de ontvangst van de stalen?