59 Reacties
6 jaar geleden
Bij mij duurde dit 7 dagen. Op www.cozo.be kan je de uitslag het snelste online checken. De nipt test komt mee in je bloeduitslag te staan en je krijgt hier geen melding van, dus dagelijks checken is de boodschap 😊 succes!
6 jaar geleden
Wij wisten het al na 7 kalenderdagen. Ik heb het wel niet via mail ontvangen, wat wel de bedoeling was dus dan 2 dagen nadien toch via brief ontvangen. Probeer je eens aan te melden via www.mynexushealth.be, daar staan de resultaten er meteen op, dan hoef je niet te wachten op een mail of brief!
6 jaar geleden
Ik heb op woensdag bloed laten trekken. De week nadien op vrijdag had ik de uitslag pas. Ik vond het lang wachten. Het stond om 14u op het digitaal platform maar ik kreeg pas om 5u 's ochtends een mail.
6 jaar geleden
Woow wat snel allemaal, heb echt twee weken moet wachten 🙈 gelukkig werd het wachten beloond ;)
6 jaar geleden
Reactie op Sibeell
Wij wisten het al na 7 kalenderdagen. Ik heb het wel niet via mail ontvange ...
Had idd gezien dat je het via de website kan zien. Ga zeker een paar keer per dag refreshen. En heb ook meldingen aangezet voor nieuwe documenten, dus ik zou een mail moeten krijgen als het er is 😉.
6 jaar geleden
Reactie op Sibeell
Wij wisten het al na 7 kalenderdagen. Ik heb het wel niet via mail ontvange ...
ik kan die site niet openen..
6 jaar geleden
Reactie op Sara en Hans
Ik heb 6 werkdagen moeten wachten op het resultaat. (via Leuven)
Zes werkdagen vanaf de prik of vanaf de ontvangst van de stalen?