15 Reacties

5 jaar geleden

Geen tips, wel hetzelfde probleem dus ik lees mee. Ik weet dat mijn moeder bij mijn broer hetzelfde had en zij gaf hem meer dan hij officieel mocht omdat hij anders bleef huilen. Na een paar weken had mijn broer minder honger en kreeg hij weer normale porties of zelfs minder dan aanbevolen. Het was bij hem even een fase.

5 jaar geleden

Gewoon de forte gebruiken.. je kan eventueel mocht hij hongerig blijven johannesbroodpitmeel proberen.. gebruik ik ook namelijk ivm hongerige baby

5 jaar geleden

Geef je hem een fopspeentje? Is het niet nog zuigbehoefte?

5 jaar geleden

Geef je hem een fopspeentje? Is het niet nog zuigbehoefte?
Ja die heeft hij alleen spuugt hij deze steeds uit en daarna raakt hij weer overstuur...

5 jaar geleden

Gewoon 180 maken!

5 jaar geleden

Hoeveel eetmomenten per dag heeft hij dan? Soms helpt het om iets vaker aan te bieden maar in kleinere hoeveelheden. Zo kan ik mijn zoontje zijn honger bedwingen. Ik geef hem ook de combinatie van borstvoeding en flesvoeding

5 jaar geleden

Hier ook een hongerige dame van 4 weken (gewicht 4980). Ik heb Nutrilon Forte gebruikt maar zoals je het beschrijft ze wilde om de 1 of 2 uur weer een fles van 150cc. Ik gebruik al 4 dagen Hero baby nutrasense en wow馃槺 wat een verschil.. of het is puur toeval of de voeding heeft mij geholpen. Ze drinkt nu 120 cc om de 3 uur misschien helpt het bij jouw ook 馃グ

5 jaar geleden

Mijn baby was ook vaak hongerig en deed en johannesbroodpitmeel erin en dat helpt!

5 jaar geleden

Reactie op HappyMom25

Hier ook een hongerige dame van 4 weken (gewicht 4980). Ik heb Nutrilon For ...
Komt omdat er in de hero baby voeding meer melkvetten zitten dus daarom is het voedzamer 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik lees ook even mee, ons zoontje is 7 weken oud, weegt 5 kg nu. Sinds deze week geef ik ook 150 cc, 6 flessen per dag (nutrilon) Af en toe blijft hij nog honger aangeven, maar dan zou bij boven een liter per dag uitkomen. Over Johannesbroodpitmeel en nutrilon forte lees ik ook berichten wbt bijwerkingen in de vorm van verstopping en misselijkheid.. dus durf daar ook niet zo goed aan te beginnen? 馃

5 jaar geleden

Reactie op marlieketb

Ik lees ook even mee, ons zoontje is 7 weken oud, weegt 5 kg nu. Sinds dez ...
Bij mijn baby gaat t juist super spuugt niet meer en poept juist super goed erdoor 2 poepluiers per dag en t gaat ook veel makkelijker nu voor haar

5 jaar geleden

Reactie op diebiskee

Bij mijn baby gaat t juist super spuugt niet meer en poept juist super goed ...
Ah dat is fijn! En hoeveel doe je daar dan van in een flesje?

5 jaar geleden

Hi allemaal, inmiddels 4 voedingen met Forte voorgeschoteld en hij heeft geslapen als een roos en heeft meer rust. Nu drinkt hij gem. 110cc (moet nog even wennen) . Ook merk je dat zijn lijfje dat moet want hij heeft wat buikkrampjes na de voeding. Al met al tot nu, zeer tevreden!

5 jaar geleden

Ik maak trouwens nog een combi van normaal en Forte. 3 om 3 schepjes met 150 water.

5 jaar geleden

Hier was forte de oplossing en voeden op verzoek (op aanraden van cb). Daardoor leek wel of ze een inhaalslag maakte van de eerste weken te weinig hebben gehad en werd het een heel andere baby. Snel daarna een grotere fles aangeboden (150cc), dan dronk ze naar behoefte. Vanaf dat moment een tevreden baby en kregen we ritme in haar dag 馃榿 We zijn er ook achter gekomen dat veel gedrag geen honger was (handjes sabbelen en happen), maar vermoeidheid. Door hier goed op in te spelen door strak ritme was ze niet meer oververmoeid. Wellicht ook een tip.