12 Reacties

2 jaar geleden

Het zit trouwens op veel plekken op haar lichaam

2 jaar geleden

Dit is de binnenkant van haar been en voor de rest zit het nog op haar buik, rug en armen wat we nu gezien hebben maar ze ligt niet stil voor een foto hahahah

2 jaar geleden

Kan ook warmte-uitslag zijn. Of de 5e of 6e ziekte?

2 jaar geleden

Kan ook eczeem zijn. Ons zoo tje had dit ook op zijn buik en knieholte. En dat wad dus eczeem. We hebben toen een zalfje van de huisarts gekregen

2 jaar geleden

Reactie op Mar891

Kan ook eczeem zijn. Ons zoo tje had dit ook op zijn buik en knieholte. En ...
Wij hebben ook een zalfje gekregen, maar het lijkt erger te worden..

2 jaar geleden

Reactie op melisxo

Wij hebben ook een zalfje gekregen, maar het lijkt erger te worden..
Oh dat is vervelend. Ik weet wel dat wij ook eerst 1 zalf hadden, die werkte niet en toen e3n andere hebben gekregen. Hydrocortison was de eerste de tweede weet ik even niet meer

2 jaar geleden

Reactie op Mar891

Oh dat is vervelend. Ik weet wel dat wij ook eerst 1 zalf hadden, die werkt ...
Wij hebben nu deze gekregen maar lijkt totaal niet te werken

2 jaar geleden

Reactie op melisxo

Nee die ken ik niet. Wij hadden er ook 1 die alleen op recept gekocht kon worden. Als het erget wordt zou jk anders gewoon morgen naar de hap bellen en ernaar vragen! Want dit lijkt ook voor eczeem te zijn.

2 jaar geleden

Reactie op melisxo

Onze zoon heeft ook eczeem, wij hebben deze zalf ook maar in combinatie met uiteindelijk een hormoonzalf gekregen (als hij wakker is kan ik op het doosje kijken). Eerst een andere zalf maar die hielp ook niet. Deze zalf die je hierboven hebt helpt inderdaad alleen bij lichtere plekken en dan is het vaak 3/4 per dag goed insmeren, de huid echt vet houden. De hormoonzalf helpt beter. Ik zou terug gaan naar de huisarts omdat het niet helpt, waarschijnlijk krijg je dan een volgende zalf mee. Heeft bij ons ook een tijdje geduurd ze kijken eerst wat werkt. Verder als het eczeem is dan is het ook een tip om echt maar 2x per week te douchen/badderen.

2 jaar geleden

Reactie op Cov

Onze zoon heeft ook eczeem, wij hebben deze zalf ook maar in combinatie met ...
Ziet het er bij jullie zoon ook zo uit en heeft hij veel jeuk? Want me schoonmoeder heeft eczeem en daar ziet het er heel anders uit en zij heeft echt jeuk en dat heeft onze dochter niet

2 jaar geleden

Bij mn zoontje begon het op zn wang en dat zag er inderdaad ook ongeveer zo uit, zn wang is zelfs helemaal kapot gegaan de etter zat er op een gegeven moment op. Op de rest van zn lichaam rug onderbuik en idd elleboog en bij de benen heeft hij ook maar in mindere mate. Ik twijfelde ook aan de huisarts moet ik zeggen omdat het bij ons er ook niet uit zag als 'normaal', maar de hormoonzalf helpt wel uiteindelijk. Maar als je twijfelt gewoon terug gaan heb ik ook gedaan. Soms moeten zij ook verder kijken en dat doen ze alleen als je aan de bel blijft trekken.