33 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg. Ik weet het ook even niet meer.. 🥵 zo heet .. nu al en we moeten nog een week

5 jaar geleden

Ik baker wel gewoon in, in alleen een romper met korte mouw, maar bij mij is het hooguit 24 graden in huis. En zijn eigen kamer 22 graden.. sterkte ermee

5 jaar geleden

Ik volg.. bij ons ook 27+ op de kamer helaas.. ik denk dat als ik haar inbaker met alleen haar luier dat het nog te warm is

5 jaar geleden

Ik deed het vanacht wel, met rompertje alleen. Vanavond zal ik ook gewoon doen, maar denk dat ik haar alleen een luier om geef. Zonder inbakeren slaapt ze slecht

5 jaar geleden

Ja echt vreselijk deze hitte met die kleintjes.. De kamer van onze kleine is nu 31 graden... Straks maar alle ramen open. Vannacht gaan we toch wel inbakeren denk ik, maar dan alleen in z'n luier

5 jaar geleden

Ja hier ook vannacht alleen een luier eronder. Tussendoor getempratuurd en was goed.. maar toch.

5 jaar geleden

Ik weet dat mensen hier commentaar op gaan geven maar wij hebben het gebruik van de airco op de slaapkamer opgebouwd.. Rustig maar is in overleg met artsen en het is een airco die de lucht ook zuiverd en staat zodanig dat ze niet in de luchtstroom ligt. Als je, je aan deze voorwaarden houd is het een prima manier om de temperatuur leefbaar te houden. Ik zou het altijd in overleg doen met een professional maar het zorgt er bij ons voor dat de kleine lekker kan slapen aangezien haar slaapkamer altijd een ideale temperatuur heeft

5 jaar geleden

Reactie op Jnine

Ik weet dat mensen hier commentaar op gaan geven maar wij hebben het gebrui ...
Wij hebben ook de airco aan. Dat er iemand van het consultatiebureau hier was die zei gelijk al dat we hem aan mochten zetten. Zolang het niet te koud was en niet gericht op de baby.

5 jaar geleden

Reactie op babygirljuni060620

Wij hebben ook de airco aan. Dat er iemand van het consultatiebureau hier w ...
Jaa het is eigenlijk beter dan in ze in die hitte te laten liggen mits je je wel aan de voorwaarden houd

5 jaar geleden

Wij bakeren hem gewoon in. En hij heeft enkel een bodyke aan. We hebben wel een waaier in huis dus laten die blazen, maar niet naar hem gericht. En ik controleer gewoon af en toe of hij niet te warm heeft. :)

5 jaar geleden

Reactie op Jnine

Jaa het is eigenlijk beter dan in ze in die hitte te laten liggen mits je j ...
Hier ook gewoon de airco aan hoor, weliswaar op de overloop dus de baby ligt niet in de rechtstreekse luchtstroom, maar op die manier kan ze wel fijn ingebakerd slapen in een slaapkamer die 22 graden is ipv 35. Mag iedereen prima wat van vinden, doe ik helemaal niets mee 🙌🏼😛

5 jaar geleden

Ik wilde het niet doen ivm de hitte, maar ze werd er zelf ook helemaal gek van, beweegt alle kanten op. Heb haar nu in een grote hydrofiele luier gewikkeld een houd haar in de gaten.

5 jaar geleden

Reactie op Yvonne P

Ik wilde het niet doen ivm de hitte, maar ze werd er zelf ook helemaal gek ...
Het is hier 27.5 graden overigens

5 jaar geleden

Ik zit met hetzelfde probleem! Mijn dochtertje slaapt al de hele dag heel slecht tot bijna niet, zodra ik haar weg leg slaat ze zichzelf wakker 😔 Maar het is veelte warm om haar in te bakeren.. Ze ligt nu alleen in een luier en voelt al warm en klam aan 🥵 Het is op haar kamertje ook 27 graden en beneden 27,5 pff

5 jaar geleden

Met enkele hydrofiele luier ingebakerd, alleen romper aan. Voetjes zijn dus bloot. Nu in zn kamer 24 graden. Ip is bakeren 's nachts niet nodig bij ons.

5 jaar geleden

Wij bakeren onze zoon wel in, anders slaat ie zichzelf wakker. Daarvan raakt ie ook overstuur en wordt hij volgens mij alleen nog maar warmer van huilen en draaien.. We hebben een mobiele airco op onze slaapkamer staan, deze verkoelt redelijk als alle deuren in de gang open staan.. Zal misschien op de babykamer een paar graden schelen maar dan is het nog 25 graden. Overigens hebben wij een normalen Pacco..

5 jaar geleden

Reactie op Jnine

Jaa het is eigenlijk beter dan in ze in die hitte te laten liggen mits je j ...
Ja inderdaad. Je wilt geen ziek kind. Ik ben ook steeds haar nekje aan het voelen en als ze wat kouder aanvoelt dan even een deken om haar heen. Gaat prima zo en voor mij is het ook uit te houden.

5 jaar geleden

Hier hebben wij zowel boven als beneden de hele dag de airco aan, hebben wel besloten niet met haar naar buiten te gaan zodat ze die overgang van koeler naar heet niet hoeft te maken. Ze slaapt daarom gewoon zoals altijd in een romper in de puckababy ☺️ Veel sterkte met deze warme dagen met de kleintjes, het is niet gemakkelijk ☺️

5 jaar geleden

De tweeling moet ook nog ingebakerd worden, wij gebruiken de puckababy. Door de warmte laat ik ze wel alleen in hun pamper slapen. Geen rompertje, scheelt weer een laagje ;) Deze warmte is eigenlijk niet te doen voor die kleintjes

5 jaar geleden

Ik heb het niet meer gedaan de afgelopen nachten, en moet zeggen dat het best heel goed zonder gaat nu! 🙂