5 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb al vanaf mijn puberteit 1 ingetrokken tepel. Men zegt dat het een voorbode kan zijn voor borstkanker. Had je het voorheen ook al, of heb je het pas gekregen nadat je bv gegeven hebt? Bij twijfel zou ik altijd even bij de huisarts checken.

5 jaar geleden

Gewoon even je huisarts bellen idd

5 jaar geleden

Ik zou even laten checken, maar hoor het vaker. Ikzelf heb het vanaf de pubertijd en al vele controlles gehad. Maar elke keer niets om me druk over te maken. Ik heb vaker gehoord na borstvoeding..... Ik kan hierdoor geen borstvoeding geven helaas. Dus voor je jezelf gek gaat maken zou ik gewoon even de huisarts bellen.... Succes

5 jaar geleden

Hii bij mij ging borstvoeding ook heel moeizaam ik heb ook een beetje ingetrokken tepel mijn kleine kon niet goed happen, dus ik ben gaan kolven en dan vanuit het flesje gaan voeden. Dat heeft er ook meteen voor gezorgd dat borstvoeding makkelijk ging doordat het zoveel zuigt gaat je tepel automatisch naar buiten staan en dan kan je makkelijker voeden uiteindelijk. Maar als je dit bijvoorbeeld sinds een paar dagen hebt zou ik wel even langsgaan bij de dokter. Niet jezelf te bang maken op internet zie je al gauw schokkende dingen!

5 jaar geleden

Wat gek als je ineens na de borstvoeding ingetrokken tepels hebt gekregen. Even bij je huisarts checken ? Maar waarom zou je met ingetrokken tepels geen borstvoeding kunnen geven? Daar zijn tepelhoedjes onder andere voor 馃榿 mijn meisje is nu 11 weken en ik geef borstvoeding met tepelhoedjes, dat gaat super!