14 Reacties
6 jaar geleden
Ik volg! Ik krijg maandag een inwendig onderzoek en dan gaan ze ter plekke beslissen tussen tabletten en ballon.
6 jaar geleden
Ik heb de tabletjes gehad. S morgens om 8u ingebracht. De hele ochtend krampjes gehad en tegen middaguur had ik 1 cm ontsluiting en kon het echte werk beginnen. Voor ze ingebracht werden zat ik nog 'potdicht'. Het beviel mij prima.
6 jaar geleden
Hij brak me af .
Bij 1 cm braken ze overigens mijn vliezen en werd ik aan het infuus gelegd. Urenlange Wee毛n storm gehad waar je u tegen zei (ze hadden blijkbaar haast) en s avonds om half 10 had ik een baby in mijn armen. Was wel een heleboel kunstmatig wee毛n geweld voor nodig en achter had ik gewild dat ze het wat rustiger aan hadden gedaan.
6 jaar geleden
'S ochtweds om 8.00 gestart met de pillen, 2 giften gehad en toen knalde de wee毛n erover, 22:30 was onze dochter er!
6 jaar geleden
Ben je inmiddels al bevallen? Ik heb eerst 36uur ballon katheter gehad, dat deed amper iets bij mij. Ze hebben hem er weer uitgehaald en ik kreeg toen pillen. 2x2 tabletten gehad en binnen 8uur zat ik op ruim 3cm ontsluiting! De ochtend erna konden ze gelijk m'n vliezen breken.
6 jaar geleden
Reactie op Viola89
Ben je inmiddels al bevallen? Ik heb eerst 36uur ballon katheter gehad, dat ...
Jaa onze dochter is inmiddels geboren馃グ heb 3x 2 tabletten gehad met eigenlijk vooral voorweeen als resultaat maar wel 4 cm ontsluiting de bevalling is toen zelf verder gegaan en binnen 2 uur is ze geboren 馃槷 dus het was snel en heftig