9 Reacties

4 jaar geleden
Ik persoonlijk vind draakjes en boefjes hele leuke kleding hebben... En ik weet dat zulk soort kleertjes heel goed lopen... Misschien een tip. Maar ik zou je zeker volgen 👍 succes

VRIEND
4 jaar geleden
Wat leuk! En doen waar je passie ligt🤗.
Marketing technisch; er zijn al heeeel veel kleinere webshops met baby kleding. Ik zou zorgen dat je echt onderscheidend bent en vooral doen dus wat jij zelf heel mooi vindt.
Persoonlijk ben ik op Instagram fan van Wonderforkids, WonderforBaby, the milk minimalist, Pommedejus, Smallable, Ziloen et cetera en verder merken die ik graag koop zoals Hvid, popolini, Unaduna, Cosalina (wol) en Marmar, Buho, Playup, Petit Bateau et cetera.
Hvid is niet echt kleding (slofjes, dekentjes et cetera) maar vind ik wel een mooi voorbeeld hoe iemand zelf een merk heeft gebouwd in die branche en hoe onderscheidend het merk en de producten zijn.
Dagelijks krijg ik uitnodigingen van kleine webshops die mij willen volgen en ik heb gewoon een privé account met vooral veel babyspam, ik ben geen influencer of interessant persoon verder. Ik vind wel dat ze veelal hetzelfde aanbieden. Je zal dan een onderscheidend inkoopkanaal moeten hebben denk ik.
Probeer voor jezelf op papier te zetten wat jouw shop zo bijzonder maakt en waarom jouw doelgroep waar jij je op richt jou zou willen volgen.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar zou het juist leuk vinden slager slaagt en hoop dat je iets met mijn feedback kan😊. Succes!