Hoi allemaal,
Ik weet t even niet meer en zoek iets van bevestiging of herkenning.
Ons zoontje tje van 2 is niet zich zelf. Ziekjes. We zijn al naar de dokter geweest en die heeft gezien dat hij blaasjes in z'n mond heeft en zn lip is war opgezwollen. Lijkt op een beginnend koortslip. Dus een virus, waarschijnlijk mond-hand-voet zeer. Maar hij heeft verder nergens vlekken. Woensdag naar HA geweest vandaag nog geen vlekken.
Of het is een ander virus wat hij moet uitzieken...
Oké ziek is ziek, uitzieken is logisch. Maar nu komt t, hij is 's avonds op 2 tijden (rond 20.30 en 22.00 uur) aan het huilen en zo dat hij echt over zijn toeren is. Hij lijkt wakker, ogen open etc maar is toch niet wakker. Optillen en sussen helpt niet hij blijft huilen en gillen en soms ook slaan en gooien. Als ik heb dan terug leg omdat ik niet weer wat nog te doen, slaapt hij binnen 1 seconde weer vredig.... hoe dan? Wat is dit ? Terror night/sleep heb ik aan gedacht, maar ik is van t moment dat hij pijn heeft.
Als hij wakker is heeft hij ook echt buien van boos zijn, nee roepen, gooien en slaan. Voor ons vreemd gedrag, want zo js hij niet.
Gedurende de nacht heeft hij huil aanvallen van pijn en roept hij "auw" en moet heel hard huilen en is ook soms echt overstuur. Sussen werkt dan zeer moeilijk toto niet. Hij ligt nu 3 nachten bij kns in bed en we zeggen dan, "slaap maar lekker", beetje sssss geluiden maken en dan slaapt hij weer. Maar dit is bijna elk uur het geval.
Als hij wakker is roept hij steeds auw, en we vragen waar doet het auw. En dan is er nergens auw. Niet aan de billen (rode billen had hij afgelopen week) geen auw voeten of mond. Maar vaak eindigd het nu dan toch op auw mond. Hij weet volgens mijnzelf ook niet waar hij t moet zoeken.
Ik weet t even niet meer.... is dit voor iemand te herkennen?
Nog tips oid?