12 Reacties

3 jaar geleden

17°c. In romper met wolbroek en wasbare luier. En dan de Hema winterslaapzak. Als ik bij hem buurt leg ik altijd de deken over hem heen.

3 jaar geleden

20/19 graden. Gewoon pyjama en een dekentje. Soms een slaapzak zonder deken.

3 jaar geleden

Ik zat me dit net af te vragen.. Kom er net achter dat het 21 graden is in zn kamertje en heb hem lange mouwen romper, lange mouwen pyjama en deken gegeven. Oeps! Ik ga het raam openzetten op de verdieping haha.

VRIEND

3 jaar geleden

Zet overdag als hij wakker is de ramen open en s'avonds verwarming op nachtstand wordt het hier niet kouder dan 17 graden. Korte mouw romper, lange mouw pyjama, geen sokken en winterslaapzak, twijfel soms ook maar zn nekje voelt altijd lekker warm🤗

3 jaar geleden

Bij ons is het 17 graden. Hij draagt een dikke puckababy slaapzak, met een pyjama eronder en een korte mouwen romper.

3 jaar geleden

Bij ons is het rond deze tijd van het jaar 16-18 graden snachts op zijn kamertje. Korte mouwen romper, lange mouw en pijpen pyjama en hema winter slaapzak.

3 jaar geleden

Wij wonen in een oud huis en laatst was het 7 graden op haar slaapkamer! Ze slaapt in een romper met korte mouwen, een pyjama en een dikke slaapzak met mouwen. Ook heeft ze nog een deken over, als ze wakker is voelt ze heerlijk warm.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een oud huis en de temperatuur zakt soms nogal fors. We zijn nu aan het verbouwen en met de nieuwe isolatie (zonder verwarming) is het 12-15 graden de laatste weken. Ze slaapt dat met een lange mouwen romper, pyjama met lange mouwen en voetjes en de dikste slaapzak van HEMA. Als het echt koud wordt, komt ze bij ons in bed.

3 jaar geleden

16-17 Graden. Hemd+boxershort, pyjama, dikke slaapzak en een dekentje.

3 jaar geleden

Hoe doen jullie er nog een deken erover? Hier een kleine dondersteen die meer dwars in bed ligt dan recht 🤷🏼‍♀️🤣 Doe je die deken dan ook “kort opmaken”?

3 jaar geleden

Reactie op Ph89

Hoe doen jullie er nog een deken erover? Hier een kleine dondersteen die me ...
Met deken, maar al lang niet meer 'kort opmaken'. Ik leg de deken los op haar. Ze kruipt vaak omhoog en dan neemt ze de deken mee. Ze is een echte buikslaper

3 jaar geleden

Bij ons is het vaak tussen de 12 en 17 graden: Romper lange mouwen, pyjama (hangt af van de nacht die er aankomt, we hebben verschillenden diktes), sokken (hangt ook af van de dikte) en dikke slaapzak