12 Reacties

4 jaar geleden

Hema en de prenatal hebben prima slaapzakken

4 jaar geleden

Wij kopen vaak de slaapzakken van de hema, hebben ook een slaapzak van de zeeman gekregen: was ook echt prima!

4 jaar geleden

m gguiii

4 jaar geleden

Ik heb er meerdere. Is me eigenlijk nooit eentje tegengevallen. Mijn dochter ligt vanaf 3 weken oud in een slaapzak zonder deken. Wibra, Kruidvat, hema, linnen slaapzak(online voor als het echt warm is), terstal.

4 jaar geleden

De slaapzakken van Jollein zijn ook goed!

4 jaar geleden

Ik vind de slaapzakken van babylook super fijn! En niet duur! Volgens mij vanaf 20 euro gratis verzenden dus ideaal (babydump.nl)

4 jaar geleden

Prenatal en jollein hebben we hier thuis! Zijn prima!

4 jaar geleden

Wij hebben de laatste tijd die van de kruidvat Bambino (zijn iets van 10 euro) en van ter stal (zijn 11 euro). Zonder mouwen echt ideaal met deze temperaturen!

4 jaar geleden

Reactie op Mandy_

Wij hebben de laatste tijd die van de kruidvat Bambino (zijn iets van 10 eu ...
En een tip. Mocht ze hem uittrekken.. doe de slaapzak dan achterstevoren aan Met de rits op de rug. Dan krijgt ze hem niet meer makkelijk uit. En als ze altijd op dr rug ligt misschien binnenstebuiten. Even puzzelen maar die handigheid zit er zo in! 😁

4 jaar geleden

Hier ook van ter stal , zeeman en kruidvat (nu bij de kruidvat in de aanbieding voor 10euro). Lekker goedkoop, zeker omdat je er vaak maar 1 seizoen mee doet en hij slaapt er heerlijk in!

4 jaar geleden

Kijk eens op Marktplaats 😉 Een keer goed wassen en ze kunnen zo weer een seizoen mee. Zo kun je leuke dingen krijgen voor een klein prijsje

4 jaar geleden

Wij hebben slaapzakken van de Hema met afritsbare mouwtjes voor ‘normaal’ weer en Jollein hydrofiel voor als het erg warm is.