27 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een stokke stoel met new Born set erop. Hier geef ik hapjes (prakjes) in. Ik geef me dochtertje altijd zelf een lege lepel om mee te spelen zodat ik de lepel met eten kan vasthouden haha. Broodkorstjes geef ik als ze rechtop op schoot zit bijv. Stukjes zijn vooral gevaarlijk als ze nog niet zelf kunnen zitten ivm verstikkingsgevaar

5 jaar geleden

Onze kleine vriend was met 5.5 maanden al uit de New born set van stokke gegroeid... gelukkig nu met 7 maanden kan hij zelfstandig zitten in de babyset van stokke (tripp trapp)

5 jaar geleden

Ik heb ook een kinderstoel, maar omdat ze niet zelfstandig kan zitten, doe ik gewoon een deken om haar heen zodat ze niet omvalt. Ze zit redelijk recht, maar kan niet niet terug als je schuin zit. Zelf houd ik haar bakje beet en geef ik haar een hapje elke keer. Qua ronmel/viezigheid valt het enorm mee

5 jaar geleden

Ik gebruik de stokke clikk met een handdoek voor m zodat ie rechtop zit. Die 5 min dat ie dan al zit.. weegt niet op tegen een kind dat anders onrustig eet en alles onder smeert!

5 jaar geleden

Hier de Ikea stoel met inzetkussen. Zit ze heel stevig in en de hapjes gaan er goed in zo. Mét een grote slab van de Hema en happen (kliederen 🤭) maar.

5 jaar geleden

Ik heb met 6,5 maand Bram in de babyzit van de tripptrapp. Ondersteund met een deken. In t begin max 15 min, nu uitgebreid naar 30, gaat prima. Als ik zie dat hij toch te moe is haal ik hem eruit en zet hem in t wipstoeltje. Maar t gaat tot nu toe super

5 jaar geleden

Mijn dochter is 7,5 maand en die zit in de kinderstoel. Wipper gaat niet meer want ze wil rechtop zitten en dan klapt de wipper naar voren

5 jaar geleden

Reactie op Svemke

Hier de Ikea stoel met inzetkussen. Zit ze heel stevig in en de hapjes gaan ...
Ik vind dat kliederen juist vervelend 🤣🤣 Zorg altijd dat ze het lepeltje niet kan pakken en brood geef ik sowieso zelf

5 jaar geleden

Hier een stokke strip trap maar lukt ook nog net niet, dus ter overdrugging een ikea stoel met opblaaskussen, zo zit hij heel stabiel. Ook al kan hij nog niet zelf zitten. De babyzit vd triptrqp werd niet mee gewaardeerd, hij wilde zitten.

5 jaar geleden

Reactie op Lievemas

Hier een stokke strip trap maar lukt ook nog net niet, dus ter overdrugging ...
Opblaaskussen?

5 jaar geleden

Hier zit onze zoon ook in een kinderstoel. Als hij klaar is halen we hem eruit en gaat hij in de wipstoel of spelen op de grond

5 jaar geleden

Deze hebben wij. Die is erg fijn met de vijfpuntsgordel..

5 jaar geleden

Wij hebben deze. Kan ook in ligstand

5 jaar geleden

Wij hebben de maxi-cosi minla en ben er echt super te vrede over, te gebruiken vanaf new born. Stoel kan er ook nog af en kan je vast maken aan je eigen eetkamerstoelen (voor als ze wat ouder zijn natuurlijk). In verschillende lig/zit standen te gebruiken. En makkelijk op te bergen kort om ik vind het echt een aanrader. Zo makkelijk in gebruik ook

VRIEND

5 jaar geleden

De Stokke Tripp Trapp met Booster Me verhoging. Ideaal in onze keuken😊! Wij zorgen dat ze goed rechtop zit met eten. Wij geven stukjes volgens de kleintjes methode, maar ook gepureerd lijkt me niet prettig als je (half) ligt.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

De Stokke Tripp Trapp met Booster Me verhoging. Ideaal in onze keuken😊! Wi ...
Aanvulling: ze zit hierin vanaf 6 maanden en een week, met een handdoekje in de rug. Nu met 7 maanden zonder handdoek. Veiligheidsgordel mag niet en hebben we niet gebruikt.

5 jaar geleden

Reactie op DeniseD

De Stokke Tripp Trapp met Booster Me verhoging. Ideaal in onze keuken😊! Wi ...
Wat een mooi ding die verhoging! Wij hebben een stokke steps met een wit blad, maar achteraf had ik misschien toch liever de tripp trapp gehad. We moeten m continu een kwartslag draaien anders lopen we er tegen aan (niet dat we geen ruimte hebben, gewoon omdat die poten zo onhandig uitsteken). En wit wordt zo snel vies 🤢).

5 jaar geleden

Wij hebben deze bloom fresco kinderstoel, kan van geboorte tot je kindje 36 kilo is gebruikt worden door de ligstand en het ombouwen tot echte stoel. Heel fijn ding!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Mandarijn2020

Wat een mooi ding die verhoging! Wij hebben een stokke steps met een wit bl ...
Ja top hè! Kwam als advertentie voorbij en hadden gedacht met haar aan tafel te zitten, maar zitten nog steeds in de keuken. Nu zit ze er echt bij😄. Haha ik heb hetzelfde met de click! Daar zijn veel leukere placemats voor en dacht toen weer ‘ik had die moeten nemen’. En met die verhoging steekt hij ook wel iets uit. Heb het al afgeleerd door een pijnlijke teen😅.. Als mevrouw ‘gegeten’ heeft ben ik ook de stoel en vloer aan het schoonmaken hoor haha😅..

5 jaar geleden

Wij hebben ook een simpele IKEA kinderstoel met blad, kreeg dit van veel vriendinnen als tip. Ze hadden ook veel duurdere stoelen gekocht maar bleven toch vaak deze als eerste gebruiken 🤭 (hij is €17, wat ik zelf ook wel ideaal vind, want om nu een stoel van honderden euro's onder te laten kliederen.. 🙃)