8 Reacties

2 jaar geleden

Heeft hij dit altijd al gehad of sinds kort. Als dit altijd al is geweest zou ik overwegen om een andere opvang te zoeken🙈

2 jaar geleden

Reactie op Shawny

Heeft hij dit altijd al gehad of sinds kort. Als dit altijd al is geweest z ...
Sinds de overgang van baby naar peutergroep..

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ook met de overgang naar de peutergroep. Ik snap het wel, het is best een grote groep en ze houdt niet van drukte. Het wegbrengen is dus niet leuk, maar als ik op mijn werk kom heb ik vaak al een foto dat ze lekker aan het spelen is. En ze is ook altijd vrolijk met ophalen. En de juffen geven aan dat ze het heel goed doet. Die van ons moet dus gewoon over een drempel heen. Als ze er eenmaal is vindt ze het leuk. Het loslaten is alleen moeilijk voor haar. Maar gaat het wel goed als je kindje er eenmaal.is en jij weg bent?

2 jaar geleden

Hier een tijdje drama geweest, toen weer even goed en nu weer drama met wegbrengen. Soms gaat beter dan andere keren. Echter als hij daar eenmaal is dan speelt hij heel leuk en vermaakt zich prima. Komt ook met de leukste verhalen thuis. Hij gaat op dinsdag, woensdag en donderdag en dan is dinsdag vaak het moeilijkst. Niet leuk, maar wel begrijpelijk. Blijven rustig uitleggen dat we hem weer komen halen en vaak afleiden met ga je een puzzel pakken of een dino en vaak is dat wel prima. En soms niet...dan ga je rot weg, maar na een leuke foto is dat vaak weer goed!

2 jaar geleden

Hier 4 maanden lang drama, ze vond het echt niet leuk. Nu zit ze bij een gastouder met max 5 kindjes en heeft ze het super naar haar zin🤗

2 jaar geleden

Hier na 2jr nog steeds huilend na kdo dat ze echt niet wil

2 jaar geleden

Reactie op Inge2020

Hier precies hetzelfde. Ook met de overgang naar de peutergroep. Ik snap h ...
Bedankt voor berichtje. Ja daar hoor ik wisselende verhalen over. De ene juf zegt van wel en de andere zegt dat ie nog veel verdrietige momentjes heeft.. op foto's die we krijgen lijkt hij wel fijn te spelen.

2 jaar geleden

Reactie op Firstborn88

Hier een tijdje drama geweest, toen weer even goed en nu weer drama met weg ...
Vandaag trouwens gebracht en dat ging super. Maar nu wilde hij niet weg en per se binnen blijven bij de juf 🤣