31 Reacties
6 jaar geleden
Wij gaan voor dubatti. Voor alle ondergronden bestemd, ergonomisch en is ook meteen om te toveren in een kinderwagen zonder losse onderdelen.
Het is echter alleen geen duo wagen. Maar wij willen sowieso pas voor een tweede gaan als hij/zij kan lopen . Dan kan je dus een zitje plaatsen voorop de wagen!
6 jaar geleden
Wij hebben ook een dubatti. M’n neefje heeft er eerst in gelegen en op de banden na (zat wat zand tussen) is de kinderwagen gewoon nog zo goed als nieuw. Mijn broer en schoonzus hebben hem destijds schoongemaakt met een vochtig doekje, matrasje laten luchten en toen in de regenhoes op zolder gezet.
6 jaar geleden
Wij hebben 2e hands joolz gekocht op marktplaats. Er zit ook nog een extra ‘zitje’ bij zodat je m ook als gewone kinderwagen kunt gebruiken. Maxi cosi vanavond ophalen😁.

6 jaar geleden
Reactie op Dyonne_95
Ik ben zeker enthousiast over de Dubatti. Ik vind hem mooi en stevig maar i ...
Wij hebben een Slee mobile, nieuwste model. Hebben hem nieuw gekocht maar vond hem met testen heel erg fijn, ook voelt hij stevig aan en is goed op alle ondergronden door de banden die erop zitten...
Daarbij moet je niet vergeten dat een Sleemobile zonder korting in dezelfde prijsklasse zit als Dubatti, alleen kun je hem bij dat bedrijf met mega korting kopen.
En die foto is dan het 2018 model, wij hebben het nieuwste model gekocht.

6 jaar geleden
Wij hebben een Slee Mobile. Echt een mooie wagen en rijd super fijn! Vooral als je ook wat langer bent, is het een ideale wagen. Wij hebben hem bij babywonderland vandaan. Ze hadden toen 80% korting. A.s. zondag hebben zij dit weer (kijkje waard als je in de buurt woon!!). Wij hebben hem dus uiteindelijk voor bijna voor de helft van de prijs meegenomen inclusief een maxi cosi en regenhoes en voetenzak.

6 jaar geleden
Reactie op Dyonne_95
Ja dat weten we idd. Klinkt top allemaal. Mijn puntje zit m alleen in t fei ...
Ja ik denk zal nog even verduidelijken voor de rest van dit topic haha. Geen idee of dat stevig genoeg is, maar dat zal je denk ik wel bij andere soorten wagens je ook afvragen.. Kwestie van toch maar gewoon proberen😋
6 jaar geleden
Ik ken een aantal andere stellen die deze ook hebben..
2 stellen hebben er zonder problemen 2 rondes mee gedaan, 1 stel brak hij af maar deze hebben een nieuwe ontvangen en is alles netjes opgelost.
Denk dat je het nooit zeker weet, en het is ook pech hebben als het fout gaat..
Ken ook mensen met een Maxi Cosi die stuk ging en omdat het na garantieperiode was moesten ze dus een nieuwe kopen.
6 jaar geleden
Ik heb destijds ook gekeken naar Dubatti, maar uiteindelijk voor Nuna gekozen. Ook omdat deze helemaal compleet was, incl autostoeltje.
Maar achteraf had ik liever de Dubatti gehad, deze is heel smal in de klappen. Maargoed, de Nuna kan met gemak een 2e ronde mee, dus ga geen nieuwe kopen.. veels te duur 🤭
Tip: ga naar een winkel waar je ze echt naast mekaar kan zien en testen. Zoals Babypark of ga naar de 9 maandenbeurs!
6 jaar geleden
Voor welke situaties ga je de kinderwagen gebruiken? Wij wonen bij het strand en bos en hebben daarom gekozen voor dubatti. Dit is eigenlijk de enige die hier goed voor is. Is ons verteld. Heel handig in te klappen met 1 hand echt super klein en past ook nog in een 108. Wij hebben deze daarom aangeschaft.

6 jaar geleden
Wij hebben gisteren een Mutsy kinderwagen gekocht 3 in 1. Die andere vind ik allemaal veel te duur hoor voor de tijd dat je het gebruikt. Mijn hemel 😨
6 jaar geleden
Wij hebben de kinderwagen als geschenk gekregen van mijn papa en wilde daarom zeker geen dure kiezen... Papa had via de website van mamaloesbabysjop.nl een 3 in 1 kinderwagen gevonden. Van het ‘merk’ ding (eigenlijk huismerk van de website).
Welk merk er op de kinderwagen stond en hoeveel die precies kostte, vind ik niet van doorslaggevend. Wat ik wel belangrijk vind, zijn de grootte van de wielen, de grootte van het boodschappenmandje onderaan en hoe makkelijk hij in gebruik is om hem in de wagen te leggen! Deze goedkopere vinkte elk onderdeel af. We kochten hem aan via de webshop en slechts 2 dagen later werd hij geleverd (in België). In een wip hadden we de kinderwagen in elkaar! Super aankoop en super mooi: grijs met bruine lederen afwerking!
Niet duur en oogt mooi. We kunnen niet wachten om te gaan wandelen met onze kleine meid 🥰

6 jaar geleden
Reactie op babs89
Voor welke situaties ga je de kinderwagen gebruiken? Wij wonen bij het stra ...

Bij de Slee Mobile wordt ook verteld dat hij een van de weinige is waarmee je op alle ondergronden kan, ook strans. 🤷🏽♀️🤣
Ik heb het zelf nog niet getest maar volgens mij zijn de bandjes bij beide wel ongeveer hetzelfde
6 jaar geleden
Ik heb 4 jaar geleden een Mutsy evo gekocht voor mijn dochtertje die 3.5 jaar is. De kinderwagen is na gebruik van 1 kind echt al versleten. Ik denk ook dat het eraan ligt hoe vaak je je kinderwagen gebruikt. Wij lopen letterlijk iedere dag en maken gebruik van openbaar vervoer. De banden zijn bij mij versleten, het frame beschadigd, zonnekap beschadigd op de opvang (schijnbaar een andere ouder die met het verplaatsen van mijn kinderwagen niet voorzichtig was 🤨) en ik ben het onderste gedeelte van het kliksysteem waarmee je je kindje vastzet kwijtgeraakt, dus mijn dochtertje kan niet meer vast. Wij hebben dus gewoon weer een 2de kinderwagen gekocht voor onze kleine meid die wij in juni verwachten.