Ik moet even van mij afschrijven merk ik..
2020 bevallen van ons eerste kindje, in de coronatijd. Geen zorgeloze zwangerschap gehad(pre eclampsie) en uiteindelijk vroeggeboorte van ons kindje gehad. Corona werkte in dit opzicht ook niet mee om een fijne zwangerschap te hebben.. vaak alleen naar echo's en alleen partner die in het zhuis kocht komen. Babyshower die niet doorging en pretecho die gecancelled werd.
Momenteel willen we voor een 2e kindje gaan. Vorige keer was t snel raak en ik heb even zitten rekenen en kom uit op maart/april23 als het opnieuw mee zou zitten.
Nu ben ik eigenlijk onwijs bang weer zwanger te worden. Sws is t niet zorgeloos door pre eclampsie verleden.. maar ik wil gewoon niet weer met al die maatregelen en gezeik rondom corona zwanger zijn. Ben gewoon van mening dat als je in de zomer bevalt..je wss minder last heb van t corona gedoe..
Wat zouden jullie doen? Ik wil graag zwanger worden..normaal zou ik maart april heel mooi vinden
. Zeker omdat ons kindje van mei is. Maar wil graag leuke dingen doen ook en een babyshower en alles wat bij zwanger zijn hoort..
Het is wss ook ons laatste kindje..