52 Reacties

5 jaar geleden

Hier geboren met blauwe kijkers en nog steeds blauw, stiekem hoop ik dat dit zo blijft 😍maar blijkbaar kan het tot 1j veranderen vertelde mijn vroedvrouw..

5 jaar geleden

Hier met blauw geboren en nog steeds blauw!

VRIEND

5 jaar geleden

Geboren met donkerblauwe ogen en nu worden ze wat lichter en wat groener😊. Kan nog van alles gebeuren tot een jaar! Wij hebben beide groene ogen, dus de kans is wel groot, maar je weet het nooit!

5 jaar geleden

Hier geboren met grijze oogkleur en nu bruin

5 jaar geleden

Hier met blauw geboren en begint nu een beetje bruin/groen te kleuren (van mama) papa heeft een mengelmoes van allerlei lichte kleuren

5 jaar geleden

onze kleine heeft nu bruine ogen met een blauw randje 😍

5 jaar geleden

Mooie blauwe ogen

5 jaar geleden

Ja leuk topic!! Ons zoontje eerst blauw en inmiddels rondom zn pupil bruin en daar omheen donker blauw dus zo benieuwd of het bruin doorzet 😍

5 jaar geleden

Geboren met donker blauwe ogen, nu donkerblauw aan de buitenkant en rond de pupil bruin/groen. Ben heel benieuwd wat het wordt.. stiekeme voorkeur voor de mijne bij zijn donkere haartjes 😍 maar uiteraard is alles bij hem prachtig 😋 Papa heeft licht bruin en ik licht blauwe buiten rand en lichtgroen rond de pupil

5 jaar geleden

Geboren met donker blauw, nu steeds lichter blauw! 5 maanden nu. Ben zo benieuwd wat de kleur wordt

5 jaar geleden

Beide kindjes geboren met donkerbruine ogen. Denk niet dat dit nog kan veranderen (dochter inmiddels 2 en geen verandering).

5 jaar geleden

Geboren met blauwe ogen, maar vrij snel veranderd naar groenige ogen, zoals zijn mama en papa 🥰

5 jaar geleden

Geboren met licht blauwe ogen en momenteel een mix van blauw met grijze en bruine/groene vlekjes, zen papa heeft fel groene ogen en ikzelf blauwgrijs met bruine vlekjes, ben benieuwd hoe het bij Zjef uitdraait

5 jaar geleden

Geboren met blauwe ogen en nu op 5 maand nog steeds blauwe. Papa is half indonesisch en ik heb bruine ogen. Dus blauw moet ofwel van vorige generatie ergens zijn of het gaat nog veranderen. Maar lijkt me zo laat om echt nog helemaal bruin te worden

5 jaar geleden

Nog steeds blauw, wel al iets lichter als bij de geboorte.. Ben benieuwd !!

5 jaar geleden

Jaah ik ben ook zo benieuwd. Ik wis helemaal niet dat het zo lang kan duren voordat ze hun echte oog kleur hebben. De kleine van ons heeft nog steeds donker blauwe ogen. Maar mij vriend en ik hebben allebei bruine ogen. Dus denk wel dat zij ook bruine ogen uit eindelijk krijgt

5 jaar geleden

Donkerbruin, ik vind zijn ogen echt prachtig !😍🥰👶🏽

5 jaar geleden

Tot zover heeft mijn dochter blauw/grijze ogen. Ben benieuwd of dat nog gaat veranderen.

5 jaar geleden

Al van af de geboorte blauwe oogjes word wel steeds lichter 🥰🥰

5 jaar geleden

Geboren met blauwe ogen, iets donker maar ze worden nu steeds lichter 😍 Gek eigenlijk want papa en mama hebben groene ogen!