Hoe zit het met de kleur ogen van jullie kindjes? Zijn er kindjes die met blauw geboren zijn en inmiddels al bruin zijn? Of juist een andere verandering? En met hoeveel maanden gebeurde dit?
Hier geboren met blauwe kijkers en nog steeds blauw, stiekem hoop ik dat dit zo blijft 😍maar blijkbaar kan het tot 1j veranderen vertelde mijn vroedvrouw..
Geboren met donkerblauwe ogen en nu worden ze wat lichter en wat groener😊. Kan nog van alles gebeuren tot een jaar! Wij hebben beide groene ogen, dus de kans is wel groot, maar je weet het nooit!
Geboren met donker blauwe ogen, nu donkerblauw aan de buitenkant en rond de pupil bruin/groen. Ben heel benieuwd wat het wordt.. stiekeme voorkeur voor de mijne bij zijn donkere haartjes 😍 maar uiteraard is alles bij hem prachtig 😋
Papa heeft licht bruin en ik licht blauwe buiten rand en lichtgroen rond de pupil
Geboren met licht blauwe ogen en momenteel een mix van blauw met grijze en bruine/groene vlekjes, zen papa heeft fel groene ogen en ikzelf blauwgrijs met bruine vlekjes, ben benieuwd hoe het bij Zjef uitdraait
Geboren met blauwe ogen en nu op 5 maand nog steeds blauwe. Papa is half indonesisch en ik heb bruine ogen. Dus blauw moet ofwel van vorige generatie ergens zijn of het gaat nog veranderen. Maar lijkt me zo laat om echt nog helemaal bruin te worden
Jaah ik ben ook zo benieuwd. Ik wis helemaal niet dat het zo lang kan duren voordat ze hun echte oog kleur hebben. De kleine van ons heeft nog steeds donker blauwe ogen. Maar mij vriend en ik hebben allebei bruine ogen. Dus denk wel dat zij ook bruine ogen uit eindelijk krijgt