5 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook! Mijn zoontje wordt 12 juni 2 jaar en loopt ook op zijn knie毛n. Staat en loopt aan de hand en liever niet want op de knie lijkt het sneller of gemaakkelijker(?) Geen tips en adviezen helaas. We zijn bij de fysio en orthopeed geweest. Die laat een siliconen brace maken. Zodat hij meer steun heeft aan 1 voet meer balans. Hij loopt aan de linker binnenkant van zijn rechtervoet.. Verder zei hij alleen dat hij kan lopen en er blijkbaar voor kiest om het niet te doen. Ik denk dat hij wat bang of onzeker is..

2 jaar geleden

Wij moesten hem van de fysio constant op zn voeten zetten en dan zeggen staan. Dat koste hoop tijd en moeite. Ook voor de opvang, die gelukkig ook mee hielp hierin. Uiteindelijk konden we zeggen dani毛l staan. En nu is hij bijna 2 en loopt bijna niet meer op zn knie毛n is heel zeldzaam. Maar hij was me een partij vlug, zo snel hadden ze bij onze fysio nog niet gezien. En de ondergrond boeide hem niet

2 jaar geleden

Hoe is het nu bij jullie. De kleine heeft afgelopen maandag een orthese gekregen voor voetje. Sinds maandag loopt hij los en elke dag meer. Mag hem niet eens vasthouden 馃槀

3 maanden geleden

Ik weet niet of iemand dit nog leest maar ben heel erg benieuwd hoe dit bij jullie afgelopen is. Mijn dochter van 23 maanden is ook een knie loper. Kan wel aan 茅茅n handje lopen. Ik begin echt voort onzeker te worden

3 maanden geleden

Reactie op anne2222

Ik weet niet of iemand dit nog leest maar ben heel erg benieuwd hoe dit bij ...
Hai! Mijn zoontje is uiteindelijk pas gaan lopen vanaf 2jr en 2 dagen oud. Hij is inmiddels 4 en rent super snel. Geen afwijkingen maar wel wat laat met fietsen steppen en traplopen. Hij vindt veel spannend. Hier hielp wel een zooltje. Werd gemaakt in het ziekenhuis. Denk dat een steuntje en stevigheid gaf bij het leren lopen.