5 Reacties

5 jaar geleden

Hi! Mijn man had afgelopen week een koortslip en ik heb alles zelf gedaan. Liever het zekere voor het onzekere zeg maar. Hij bleef wel elke keer zijn handen wassen, just in case. Ik ook! En een kus samen zat er ook even niet in ;) Ik weet niet of je je nu zorgen moet maken.. had hij goed z'n handen gewassen en het speentje niet aangeraakt? Of hebben de handjes van je zoontje z'n gezicht niet aangeraakt? Goed op je zoontje letten en als je je zorgen maakt, zou ik lekker de huisarts even bellen :)

5 jaar geleden

Reactie op Lrempie

Hi! Mijn man had afgelopen week een koortslip en ik heb alles zelf gedaan. ...
Bedankt voor je reactie馃槉 mijn man heeft de huisarts gelijk gebeld vanochtend. Ook zei hij dat hij even niet in de buurt van de kleine zou komen. Speentje had hij niet aangeraakt en gelukkig ook wel zijn handen gewassen voor de voeding. Maar je maakt je gelijk zo'n zorgen omdat je absoluut niet wilt dat je kleintje hier wat aan over houd ofzo

5 jaar geleden

馃槬 Ik had hem van de week zelf..... Ontsmetten ontsmetten ontsmetten... Heb van die doorzichtige plijstertjes gehaald die je erop kunt plakken.... Vond het vreselijk. Vooral dat ik geen kusje kon geven aan mijn kleine meid.... Het si nu weg. Zodra het ingedroogd is kan het geen kwaad zeiden ze tegen mij

5 jaar geleden

Reactie op PRMV

Bedankt voor je reactie馃槉 mijn man heeft de huisarts gelijk gebeld vanochte ...
Onze kraamzorg adviseerde om L-lysine supplement te slikken. (2x2 per dag zodra de koortsblaar voelt opkomen en er zit (dan gaat ie sneller weg) Anders 1 per dag daarmee zou je het ontstaan kunnen onderdrukken) . Verder extra goed op hygi毛ne letten, vaak handen wassen en kleintje zeker geen kusjes geven. Voor baby鈥檚 is het echt een gevaarlijk virus.

5 jaar geleden

Smeren met zovirax. En met gezond verstand afstand houden. Dus niet kussen en knuffelen. En met verschonen/fles geven goed op handenwassen letten.