10 Reacties

5 jaar geleden

Ja, best erg! Wij gebruiken nu Gelilact en hij heeft nergens meer last van!

5 jaar geleden

Reactie op BSKjuni

Ja, best erg! Wij gebruiken nu Gelilact en hij heeft nergens meer last van! ...
Dank je voor de tip! Koop je dat ook gewoon bij de drogist?

5 jaar geleden

Die van ons had er ook erg last van toen wij het Jbpm gebruikte van Nutrilon, we zijn toen overgestapt op Gelilact wat ik het begin erg goed ging! Alle reflux klachten waren over, alleen ons kleintje kreeg heel veel ontlasting van de Gelilact wat zich weer uitte in kapotte billen waar gewoon niet tegen op te smeren viel en kwam daardoor ook minder aan in gewicht. Nu zijn we overgestapt op pure Jbpm van Holland en Barret, waar dus niet allemaal toegevoegde “troep” inzit en dat gaat echt veel beter! Geen reflux klachten, maar idd wel weer krampjes.. dus nu geven we om de fles druppels van SabSimplex, hierdoor laat hij veel scheetjes, maar geen krampjes meer! Nu wil ik natuurlijk niet Gelilact afkraken want wij zijn er ook niet voor niks mee begonnen, staan op internet ook heel veel positieve reacties erover! Maar voor ons werkte het helaas niet...

5 jaar geleden

Wij gebruik hier ook de jbpm van Holland en barret. Super goed!

5 jaar geleden

Reactie op Kayleighelyse

Dank je voor de tip! Koop je dat ook gewoon bij de drogist?
Belgische apotheek of online bestellen. Is helaas niet te krijgen in de drogist. Ons zoontje had ook meer ontlasting op een dag, maar dit is nu volledig bijgetrokken, nu een normaal ontlastingpatroon. Het was bij ons niet zo erg als Michelle1994 aangeeft gelukkig.

5 jaar geleden

Reactie op Michelle1994

Die van ons had er ook erg last van toen wij het Jbpm gebruikte van Nutrilo ...
Hier ook Gelilact en idd veel en dunne ontlasting. Hij heeft verder geen open billetjes omdat ik preventief vaseline smeer. JHBM kan ons zoontje niet tegen dus we hebben geen andere keus. Gelukkig ook geen problemen met aankomen hier.

5 jaar geleden

Ik gebruik de pure jbpm van Holland en barret. Eerst wist ik niet hoe ik het goed kon laten oplossen in de fles waardoor er klontjes in de fles zaten, hier kreeg hij kramp van en last van zijn ontlasting. Nu kook ik water en ik doe ca 40cc in de fles, hier voeg ik de schepjes poeder en jbpm aan toe, goed roeren, aanvullen met water tot 170cc, weer even roeren en klaar. Nu echt nergens meer last van en dagelijks stoelgang zonder last. Vergeet niet dat hun lijfjes ca 2 weken nodig hebben om aan wijzigingen in voeding te wennen.. ik weet niet hoe lang je het nu gebruikt?

5 jaar geleden

Hier ook goede ervaring met de Holland & Barrett jbpm! Had eerst die van jumbo maar ze had alleen maar spuitluiers.. kreeg als tip van cb om natuurlijke jbpm te gebruiken.

5 jaar geleden

Hier ook goede ervaring met de Holland & Barrett jbpm! Had eerst die v ...
Hoeveel gebruik je als ik vragen mag, ik vind het lastig om de juiste weg te vinden qua hoeveelheid aangezien er geen maatschepje bij zit☺️

5 jaar geleden

Wij hebben melk van hero baby nutrasense waar johanesbroodpitmeel in is voorgekookt en dit werkt beter als dat ik het zelf bij toevoeg. Hij heeft nergens last van omdat het al in voorgekookt hij is 2maanden en 3 weken