4 Reacties
2 jaar geleden
Oh wauwie wat een mooie bos haar!
Ik gebruik Andrelon perfecte krul control creme voor mijn dochtertje na het douchen en shampoos zonder sulfaten.
Ook alleen borstelen in nat haar en je zou ook nog eens kunnen kijken of het lukt met de curlygirl method (shampoo zonder sulfaten etc) 😁
2 jaar geleden
Reactie op Ash25
Oh wauwie wat een mooie bos haar!
Ik gebruik Andrelon perfecte krul contr ...
Lief van je!
Welke shampoo gebruik je voor je kleine? Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die sulfaat vrije shampoo's 😅
2 jaar geleden
Reactie op Kayleighelyse
Lief van je!
Welke shampoo gebruik je voor je kleine? Ik zie door de bomen ...
Haha vreselijk he! Wij hebben zelf ook allebei geen krullen en m'n dochter heeft ook nog een droge pluis/kroes van haar oma.
De shampoos van Naïf en Shea moisture zijn zowiezo sulfaat vrij, maar best duur. Ik heb shea moisture in de aanbieding gekocht en gebruik deze ook af en toe voor mezelf.
Swarzkopf kids heb ik ook en is geloof ik ook sulfaatvrij en relatief goedkoop in vergelijking met de rest. 😁
2 jaar geleden
Hier een dochter met een volle bos krullen! Wij volgen de Curly Girl methode. Ik was haar haartjes eigenlijk alleen met water. Hooguit wanneer het echt vies is (laatst gaf ze zichzelf een yoghurt facial…) een beetje shampoo, Schwarzkopf prinsessenshampoo. Nadat het nat is geweest gebruiken we een leave in lotion van Aunt Jacky’s.
Ik heb zelf een wat uitgebreidere routine en doe heel af en toe wat masker met proteïne in haar haartjes. Dat verzorgt het stugge, droge deel op haar achterhoofd.
Het is zo schattig die krulletjes maar wel een werkje. 😂