60 Reacties
5 jaar geleden
Wij geven tussen 19.30 en 20.00 de laatste voeding. Daarna laat ik hem slapen, heb hem nooit wakker gemaakt voor een late voeding. Hij slaapt sinds een paar nachten nu door tot 6.00, maar hij kwam hiervoor altijd tussen 3.00 en 5.00 voor een voeding.
5 jaar geleden
Normaal tussen 19:00-20:00 maar vanavond was ze om 18:30 er zat van dus fles er in en ze had ook honger en nu benieuwd wat ze doet normaal slaapt ze tussen de 10 / 11 uurtjes door ze is morgens wakker tussen 06:00-07:00 ze is vandaag 15 weken 5825Gram en 60cm
5 jaar geleden
Wij hebben onze dochter nooit wakker gemaakt. Ze komt nog wel 1x zelf in de nacht. Vaak rond 4 a 5 uur. De nacht begint voor haar rond 20u.
Vorige week geprobeerd haar te voeden om 23u voor 5 dagen, maar ze kwam toen nog steeds rond 5 uur. Dus tja, blijft dubbel.
Cb gaf aan dat dit vooral een persoonlijke keuze was. Waar je je als ouders goed bij voelt. En wat werkt voor je kindje.
Als we nu na 3 maanden toch een fles om 23u willen geven en ze nog komt daarna om bijv 5 uur dan gaf ze het advies die fles dan steeds later te geven en uit te stellen met een speentje.
Geen idee of het werkt.
5 jaar geleden
Wij hebben haar nooit wakker gemaakt, altijd op verzoek gevoed. Ze is nu 12 weken, 6,2 kg. Krijgt rond 18.00 uur de laatste fles, om 19.00 uur naar bed en haal haar om 07.15 uur uit bed. Dit is nu al zo 1,5 week.
5 jaar geleden
Ik geef de laatste fles om 22.30uur en maak hem niet wakker, ik of mijn partner zijn heel stil dat wel en sluipen zowat naar hem toe 🤣 hij word in ieder geval nooit wakker en slaapt lekker door tot een uur of 4 e dan komt hij zelf.
5 jaar geleden
Ik maak mijn zoon ook niet wakker, laatste voeding is meestal ergens tussen 7 en 9 uur ‘s avonds. En meestal komt hij dan weer rond een uur of 5/6, maar dit kan verschillen.
5 jaar geleden
Babys mogen toch maximaal 'maar' 10uur achtereen doorslapen?
Ik loop hier altijd in vast 😅. Want liefst wil je ze laten doorslapen tot volgende ochtend. Maar als ik hem te lang wakker houdt wordt hij moe...
5 jaar geleden
Oke ja ik maak haar ook nooit wakker en laat haar zelf komen wanneer ze honger heeft in de nacht. Dan blijf ik dat gewoon lekker zo doen! Overdag krijgt ze 4 flessen en snachts de 5e. Ze weegt 7,2 en is 59cm.

5 jaar geleden
Onze jongeman (12w) krijgt rond 20.00/21.00 de laatste fles en komt dan rond 03.00/04.00. Dan geef ik de fles en slaapt hij weer tot 07.00/08.00. Heb wel eens geprobeerd hem om 00.00 wakker te maken voor de laatste fles maar dan komt hij alsnog rond 04.00. Dit is zijn ritme met ‘lange slaap’ 🤷♀️😁
5 jaar geleden
Reactie op zscheer
Onze jongeman (12w) krijgt rond 20.00/21.00 de laatste fles en komt dan ron ...
Hier het zelfde ritme, alleen dan op bv.
5 jaar geleden
Reactie op AmyC
Hier krijgt hij ook tussen 19.00 en 19.30 zijn laatste fles en hij slaapt s ...
Mag ik jou vragen hoeveel flessen je overdag geeft met hoeveel ML?
Zelf geef ik 180 + 6 overdag en dan krijgt hij er 4 a 5 van. Snachts geef ik hem alleen als hij wakker wordt en dan 120 + 4. Twijfel of hij dan wel genoeg krijgt op een dag.
5 jaar geleden
Ik maak mijn dochter om 22.30 wakker. Dan slaapt ze nog een beetje half maar gaat daarna ook zo weer slapen. In de ochtend krijgt ze om 7 uur haar eerste fles