16 Reacties

5 jaar geleden

Super herkenbaar. Precies hetzelfde. Ook zulk glad haar waardoor alles eraf glijdt. Laatst een keer twee staartjes gedaan. Had ze er eentje uitgetrokken en besloot ze daar lekker op te gaan kauwen :) net op tijd uit haar mondje gehaald. Benieuwd naar de tips.

5 jaar geleden

Volgens mij heb je bij de kruitvat geloof ik van die speciale baby elastiekjes. Hele dunne. Ik weet het niet zeker hoor maar dat hoorde ik laatst van iemand.

5 jaar geleden

Hier is het meestal een staartje.. Haarbanden blijven hier inderdaad ook niet zitten. Speldjes gebruiken we ook af en toe, maar enkel thuis want op het kinderdagverblijf mag het sowieso niet.

5 jaar geleden

Reactie op babygirljuni060620

Volgens mij heb je bij de kruitvat geloof ik van die speciale baby elastiek ...
Deze hebben wij in het kruidvat gekocht en blijven heel goed zitten. Zijn kleine, zachte rekkertjes.

5 jaar geleden

Mijn dochtertje vind mutsjes echt geweldig & houdt het haar ook mooi weg :)

5 jaar geleden

Deze!!!

5 jaar geleden

🤣 Ben jaloers.... Hier 9 maanden en nu pas klein beetje haar🤣 Nou ja dons noem ik het eerder.... 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

🤣 Ben jaloers.... Hier 9 maanden en nu pas klein beetje haar🤣 Nou ja dons ...
Haha moest heel erg lachen. Hier ook een donsje met 3 langere haartjes ofzo🤣

5 jaar geleden

Reactie op Michjuhh

Haha moest heel erg lachen. Hier ook een donsje met 3 langere haartjes ofzo ...
Ik hoopte dat ze op haar eerste verjaardag een staartje in kon🤣🤣🤣 Zal wel een haar bandje worden ben ik bang 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

🤣 Ben jaloers.... Hier 9 maanden en nu pas klein beetje haar🤣 Nou ja dons ...
Haha hier ook een donsdame! Trots op elke haar 🤣

5 jaar geleden

Oh zo mooi míjn meisje heeft achter haartjes groeit nu wel

VRIEND

5 jaar geleden

Hoe schattig🥰! Wij hebben dit ‘probleem’ nog niet met 9 maanden. Zie wel dat ze bruin haar heeft maar daar heb je alles mee gezegd😅.

5 jaar geleden

Reactie op Corina-mike

Ik hoopte dat ze op haar eerste verjaardag een staartje in kon🤣🤣🤣 Zal we ...
Hahah ja ik had dezelfde droom🤣🤣🤣 terwijl mijn dochter nog best met veel haar is geboren maar helaas allemaal er af gewaaid 🤣

5 jaar geleden

Reactie op mamavan3meiden

Deze!!!
Yes, deze zijn fantastisch. Mooi staartje boven op maken 🥰

5 jaar geleden

Wat gebruiken jullie om de haartjes ‘ zacht’ te houden? Mijn zoontje heeft ook een bos maar achter js het meestal snel droog na het slapen of als hij op zn rug heeft gelegen

5 jaar geleden

Reactie op Babyboy1

Wat gebruiken jullie om de haartjes ‘ zacht’ te houden? Mijn zoontje heeft ...
Ik gebruik de easy styling spray van Naïf. De spray frist heerlijk op en zorgt dat alle haren weer in model komen na een slaapje. Ik ben fan.