17 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg ook even! Kan het ook niet vinden. Ze liggen nagenoeg plat vind ik.

5 jaar geleden

Wij hebben die ook, door de liggende stand mogen ze er langer in blijven liggen. Hoe lang precies weet ik niet. Die van mij slaapt alleen nooit door als ik hem uit de auto heb gehaald, helaas... 😂

5 jaar geleden

Ik volg!

5 jaar geleden

Mij hadden ze gezegd dat ze er gwn in mogen blijvrn liggen net zoals een reisbed van een wagen

5 jaar geleden

Wij hebben ook zo’n stoeltje! Ik wist niet eens van de ligstand! Wat handig! Ga het gelijk proberen straks! 🙃

5 jaar geleden

Ze mogen erin blijven liggen in de platte stand. Mijn dochter wordt wakker als ik hem in de ligstand zet helaas haha. Even wat anders. Vinden jullie het autostoeltje ook zo zwaar?

5 jaar geleden

Reactie op Cassiejjj88

Ze mogen erin blijven liggen in de platte stand. Mijn dochter wordt wakker ...
Jaa veel te zwaar!! Zeker met bekken klachten. 😐 Maar de ligstand is dan wel weer super fijn 😊

5 jaar geleden

Reactie op Betl

Mij hadden ze gezegd dat ze er gwn in mogen blijvrn liggen net zoals een re ...
Mag ik vragen wie dat had gezegd? 😊 In de baby winkel of ?

VRIEND

5 jaar geleden

Goed dat je het checkt! Het blijft natuurlijk een autostoel. In een autostoel mogen ze 1,5uur. Deze vraag had ik ook en heb hem aan Cybex gesteld. Je kunt ze ook benaderen via whatsapp, zie hun website. Ze mogen er dus iets langer in maar ze kunnen niet zeggen hoe lang. Wel dat het geen vervanging is van de bak of bed. Zie printscreen. Mijn meisje slaapt heerlijk in de stoel in de auto! Ik houd het wel op Max. 1,5uur want tijd is lastig met ligstand (hoe lang zitstand en hoe lang ligstand de in een X tijd?). Het is gewoon niet goed voor hun rug et cetera om ze er lang in te leggen, dus zou het zo kort mogelijk houden. Ik heb ook altijd de bak ik de auto liggen, dus dan gaat ze daarin tenzij in alleen snel 1 ding moet doen.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Betl

Mij hadden ze gezegd dat ze er gwn in mogen blijvrn liggen net zoals een re ...
Volgens Cybex zelf mag dat niet.

5 jaar geleden

Wij hebben dezelfde, houden gewoon de gebruikelijke 2 uur aan. Ze ligt nou eenmaal lekkerder als ze meer ruimte heeft. Maar die grote bak past niet in onze huidige auto, dus de cybex daar ligt ze in als we naar de stad gaan. Dan halen we haar er uit als we op een terrasje zitten, even op schoot melk drinken enzo. Ik denk dat je de cybex prima wat langer dan 2 uur kan gebruiken, mits je de baby er tussendoor uithaalt.

5 jaar geleden

Reactie op Cassiejjj88

Ja heel zwaar! Ik weet niet beter want ben geen andere gewend maar vind hem wel zwaar ja! 🙄

5 jaar geleden

Ja heel zwaar! Ik weet niet beter want ben geen andere gewend maar vind hem ...
Wij hebben hem ook. Inderdaad erg zwaar!

5 jaar geleden

Reactie op Cassiejjj88

Ja! Echt zwaar! Het liefste zou ik eerst de cybex klaarzetten, en dan pas mijn dochter erin zetten

5 jaar geleden

Reactie op Svemke

Ja! Echt zwaar! Het liefste zou ik eerst de cybex klaarzetten, en dan pas m ...
Ja wij hebben zo’n draai ding in de auto waar de maxi cosi op kan. Toen ik nog niks mocht tillen vanwege het herstellen van mijn keizersnede deed ik dit ook steeds op deze manier! Kan prima hoor!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Cassiejjj88

Heel zwaar😬! Gelukkig geen base voor mijn moeder gekocht want ze krijgt haar toch niet alleen eruit! Maar ik heb de ‘blossom dark’ editie, dus vond het het kilootje(s) extra wel waard en ideaal met de Cybex Priam erbij.

5 jaar geleden

De kinder fysio heeft mij gezegd dat het echt geen kwaad kan als ze een slaap in een autostoeltje doen. Dat de fabrikant dit zegt om te voorkomen dat zij aansprakelijk worden gesteld als mensen hun kindje er uuuuren achter elkaar in laten slapen en er dan wat gebeurd. Dat zegt de fysio dan he.. Als het hier ooit uit komt dat hij 1 of soms 2 slaapjes achter elkaar in de maxi cosi doet dan laat ik hem lekker slapen.. tussendoor is hij er dan wel dik een uur uit. Dit komt gelukkig niet zo vaak voor hoor 😊.