10 Reacties
3 jaar geleden
Mijn zoontje is ook 1,5 jaar. Hij kan ook alleen nog maar langs de tafel en bank aflopen en trekt zich zelf op aan een stoel of tafel. Hij wil verder ook nog niet los stappen/lopen. Komt vanzelf, hij loopt bijvoorbeeld weer voor op de fijne motoriek en zo doet ieder kind het op zijn eigen manier en tempo, komt goed hoor!
3 jaar geleden
Mijn dame van bijna 19 maanden geeft er ook niks om….. geloof dat zij de meerwaarden er nog niet van in ziet….. ze kan het wel…. Heeft het al een paar keer laten zien…. Maar geeft toch tot op heden de voorkeur aan kruipen….. fijne motoriek daarentegen is ze weer heel sterk in. Volgens mijn ouders liep ik ook pas tegen mijn tweede 🤣 en met mij is het ook goed gekomen dus probeer me er niet te druk om te maken 😇
3 jaar geleden
Mijn zoontje liep met 13 maanden, maar zegt nog geen woord 😂😂 komt echt goed! Straks denk je.. pff wat verlang ik terug naar de tijd dat ze nog niet liep.. 🙈
3 jaar geleden
Ik denk dat ieder kind zijn/haar eigen tempo heeft, mijn dochter liep vrij vlot maar zegt op alles alleen nog maar mama en auto en verder gilt ze wat en wijst ze als ze iets wilt hahah
zou me niet te druk maken komt echt wel goed! 🥰
Stelt dit je niet gerust dan kan je altijd het consultatiebureau even bellen als je je zorgen maakt maar volgens mij gaan die hetzelfde zeggen!
3 jaar geleden
Die van mij is net zelfstandig gaan lopen en vindt het nu helemaal geweldig om de wereld vanuit dit nieuwe perspectief te ontdekken. Eerder leek hij er ook echt geen zin in te hebben, want kruipen was veel sneller.
Stimuleren hoeft natuurlijk niet maar wat wij wel deden (en wat mijn zoontje heel leuk vond) was van mama naar papa lopen en andersom. Hij wierp zich dan lachend in je armen.
3 jaar geleden
Hier wat staan en langs de bank/box lopen. 1,5 jaar en de consultatiebureau zei dat hij met 1 hand aan de mijne zou horen te kunnen lopen.
Terwijl ik me geen zorgen maak, ga ik er wel in mee voor een extra afspraak over 2 maanden.
Ik denk ook wel dat het vanzelf komt. Maar iemand die mee wil kijken is ook prima.