25 Reacties
5 jaar geleden
Hier bij ons zoontje ook gehad, maar dan met plas. Steeds zijn ruggetje nat. Wij hadden luiers van de Lidl, nu over op Pampers. Gaat perfect, nergens meer last van. Laatst 1x weer een Lidl luier aan, meteen weer raak. Probleem zit hem in de pasvorm. Sloot niet aan op zijn rug het Lidl model. Pampers wel.
Succes 👍
5 jaar geleden
Wij hadden dit met de kruidvat luiers 😩 nu maar huggies en pampers en die zijn super 👍🏻
5 jaar geleden
Kruitvat maat 1 is te klein en kruitvat merk is niet mijn ding ik heb nu kruitvat maat 2 gehaald en die zit al stukken beter maar normaal met andere merken zit hij gewoon in maat 1 en ik had een luier taart gehad met luiers van de Hoogvliet, zijn top luiers en heel goedkoop ook.
5 jaar geleden
Probeer een ander merk luier. Bij ons is t wisselend.. kruidvat zit prima, pampers ook maar valt groter.
Vaker loopt t langs de beentjes, maar vanochtend had hij zn hele rug onder.. zat totaan zn nek 😅😏
Gelukkig vandaag, kon ik hem direct in bad doen.. andere dagen wat lastiger met een rondrennende peuter 🤣🤦♀️
5 jaar geleden
Heb hier Kruitvat, pampers en Jumbo en vind ze alle drie wel goed. En hier hebben we ook zulke luiers gehad. De luier kan dan te klein zijn, dus wij hebben een grotere gehaald. Liever iets te groot dan te klein. Al leek hij wel te zwemmen in de grotere maat haha. Maar alles bleef er keurig in. Even kijken welk merk jullie zelf prettig vinden en misschien een andere maat proberen. ( Mocht dit het probleem kunnen zijn )
5 jaar geleden
Mijn baby trekt volgens mij gewoon zijn buik in van inspanning als alles er in een keer uit komt en ik denk niet dat er een luier is die dat kan tegenhouden, dan ligt het maar net aan zijn houding welke kant het op schiet 🤣 Bij de kruidvat hebben ze vaak grote potten Vanish in de aanbieding gelukkig 😉 Leuk ook om zo’n romper over het hoofdje uit te moeten trekken dan trouwens, ik koop alleen nog maar overslagrompers 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Kelle
Mijn baby trekt volgens mij gewoon zijn buik in van inspanning als alles er ...
Tip: rompers zijn gemaakt om bij poepexplosies naar beneden uit te kunnen trekken!
Filmpje:
https://www.zozwanger.nl/rompertje-uittrekken/
5 jaar geleden
Wij hebben kruitvat luiers maat 2. Die zijn perfects tenminste voor ons. Pampers vind ik wat minder fijn.
5 jaar geleden
Je kan de rand van de luier een stukje naar binnen vouwen. Dat kan al een hoop poep schelen!
5 jaar geleden
Reactie op Kelle
Whaha klinkt leuk en erg bekend!
Tip trouwens; je kan een romper ook naar beneden toe uit doen! Ook daar zijn de uitsparingen in de hals voor bedacht 😄😄😄 Heb je in ieder geval nog een schoon hoofdje... Geldt ook voor shirtjes met knoopjes, mocht die ook meegenomen zijn door babylief
5 jaar geleden
Whaha fijn om te lezen dat meer mensen hier last van hebben. Gebruiken nu Kruidvat maatje 2. Maar heb ook nog Pamper maatje 2 en Kruidvat maatje 3 liggen, dus gaan maar is proberen of dat beter gaat.
Wel fijn dat je die van de Kruidvat altijd kan omwisselen voor een pak met grotere maat in de winkel!
Dank voor jullie reacties!!
5 jaar geleden
Huggies heeft zo'n opstaand randje aan de rugkant, net als wat de luiers hebben bij de beentjes! Wij willen niet anders meer!
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Kelle
Haha herkenbaar🤣! Een paar keer per dag hier💪🏼.
Zodra we wat horen komt er wel een beetje paniek, er zijn al een aantal kledingstukken ‘vergeeld’.
Weken in een soda sopje werkt helaas niet! Wat doen jullie? Ook een romper op 60 graden geprobeerd en nog steeds geel.
Wie heeft de oplossing🤗?