34 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die van joolz, heel blij mee! Handig met verschillende compartimentjes

5 jaar geleden

Ik heb een zwarte rugzak op aliexpress besteld. Ben er ook heel blij mee. Mijn vriend ook aangezien het er niet heel vrouwelijk uitziet

5 jaar geleden

Ik heb deze! Echt heel fijn alles kan erin, maar is niet te lomp

5 jaar geleden

Ik zweer bij de Nanabeebie tas. Is een rugzak en echt geweldig ❤️

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Ik heb de mutsy nio adventure pine green luiertas. Matcht bij mijn kinderwagen.

5 jaar geleden

Erg fijne tas en past veel in!

5 jaar geleden

€ 17,47 15% Off | USB Mode Baby Zak Wandelwagen Luiertas Waterdichte Baby Tassen Voor Mama Rugzak Voor Mama en Papa luiers lequeen met usb https://a.aliexpress.com/_B1nyXy op Ali express bestellen deze luiertas rugzak is top, er past heel veel in en prijs kwaliteit verhouding is super. Heel erg stevig en super overzichtelijk in gebruik.

5 jaar geleden

Heb deze van Amazon ! Echt een top ding! Veel vakjes en een stevige grote tas

5 jaar geleden

Reactie op mama van liyam

Dit bericht is verwijderd
Ik heb de armani luiertas. Heel compact, niet te groot en ook niet klein. Alles past er goed in en is een hele mooie tas. Je hebt er ook andere kleuren van.

5 jaar geleden

All-Time Favourites. Zwart en compact 😊 ik vind de tas echt top.

5 jaar geleden

Mozzbag!

5 jaar geleden

Wij hebben deze. Veel vakjes en dat is super fijn. 1 nadeel de kan niet als je hem aan de wagen heb even snel open en dicht doen dan heb je echt 2 handen nodig.

5 jaar geleden

De luiertas van Dusq! Super fijn

5 jaar geleden

Reactie op Samb

€ 17,47 15% Off | USB Mode Baby Zak Wandelwagen Luiertas Waterdichte Baby ...
Deze hebben wij ook via Ali, maar dan zonder USB. Ideaal en past idd veel in! 👌🏻

5 jaar geleden

Tas van Mozzbag. Wel iets aan de prijzige kant vond ik zelf, maar super mooi design en echt een fijne tas!!

5 jaar geleden

Reactie op mama van liyam

Ik heb de armani luiertas. Heel compact, niet te groot en ook niet klein. A ...
Die heb ik ook, erg fijn!

5 jaar geleden

Ik een mozzbag. Duur maar fantastisch !

5 jaar geleden

Ik gebruik m'n Fjallraven rugtas, ook gewoon heel fijn! Had 2 jaar terug een uitgebreide luier rugtas aangeschaft, maar dat vond ik zo'n gesjouw.

5 jaar geleden

Ik heb de Beis diaper bag. Super stijlvol, veel vakjes, komt met een opberzakje voor spenen, een bijtring, verschoonmatje, waterdicht tasje voor vieze kleertjes of luiers en handige straps voor aan de kinderwagen. En ook nog andere hendels voor een chiquere uitstraling maar die je er wel af kan halen. Vet blij mee